Part 8-BND

1.7K 161 3
                                    

Keesokan paginya,semua org turun breakfast.Kelihatan muka Namjoon dan J-hope amat muram.V?Dia asyik tersenyum sinis.Suga mencubit lengan Jin.Jin memegang lengannya yg sakit."ehem ehem...err..Namjoon,Yoongi korang ada masalah ke?"Namjoon berhenti menyuap roti ke mulutnya.Begitu juga Yoongi."xder papelah hyung...kitorang stress jer..kan leader?"Yoongi wink pada Namjoon."haah."kt Namjoon dan minum kopi."baiklah kalau mcm tu"kt Jin.Jin xnak tanya lagi sebab dia fhm membernya itu x sedia nak beritahu kebenaran lagi...

Selepas bersarapan,"jap...harini cutikan?"Namjoon bersuara.Semua ahli BTS angguk."apa kata kalau harini kita jogging nk x?"cadang Namjoon."ai leader x pernah pernah sy tgk leader rajin jogging"kt Jimin.Namjoon mengerutkn dahinya."suka hati aqlah..nk ikut x?"kt Namjoon dan masuk biliknya.

"Hurm...jogging?malasnyer...haish..ikut jerlah...boleh rileks sikit drpd fikirkan pasal Yoo Kyung itu".J-hope menyalin pakaian sukan dan turun ke ruang tamu.Diambil kasut di rak dan disarung ke kakinya.

J-hope-oi author!dh namapun kasut mestilah disarung ke kaki.xkkan nk sarung kt tgn.yg ko tulis buat apa.
Author-suka hatilah...ko nk duit ke x nak?
J-hope-yerlah yerlah...aq hope jerlah...

Selepas semua bersiap,mereka mula berjoging perlahan-lahan.Namjoon memandang  rumah jiran mereka.Kosong.."peliknyer.pagi pagi buta mana diorang gi...haish"Namjoon berkata dgn nada perlahan tapi dpt didengar Suga lagi.

Kelihatan Namjoon dan J-hope semakin ceria..Mereka bergelak tawa..Sedang mereka asyik berjoging dan bergembira,tiba-tiba,V terlanggar seorang yeoja dan yeoja itu terjatuh."oops!!mianhae...sa..saya x sengaja"kt V dan memandang yeoja itu."Gwenchana"kt yeoja itu dan bgn perlahan-lahan.Dia ialah Chorong!!

V POV
Alamak!!Chorong!!mati aq!!!dhlah terlanggar dia.eh lutut dia berdarah!!!

"Lutut..awak..berdarah"kt V .Yer.darah jatuh setitis demi setitis ke jalan.V terus mengangkat Chorong dan berlari pergi ke rumah.Yg lain?Bts dan Apink ikut jerlah.

Rong POv

Haahlah..lutut aq berdarah!!x sakit plk..haish..alamak!apa mamat ni buat!!dia angkat aq!!malunyer.!!

Chorong memukul dada V kuat -kuat."Yaa V!!lepaslah.!!aq boleh jln lagilah!!"jerit Rong dan menutup mukanya...
Di rumah BTS
"Auch!!"Chorong terjerit sikit bila V menyapu ubat pd lutunya.."Mianhae..sakit sekejap jer.tahan eh"kt V dan menyapu ubat dgn lebih perlahan."sweetnya dia..ingatkan tahu berbahasa alien jer"Chorong berkata dlm hati.

"Gomawo.."kt Chorong dan cuba bgn tapi terjatuh atas sofa."lutut awak lemah lagi..meh sy hantar awak sampai rumh"kt V ."eheh xperlah..sa..saya ikut APINK jer"kt Chorong dan panggil Bomi dan Eunji."kalau mcm tu ,baiklah"kt V dan melambai APINK.

"Yaa...gelabah ko tgk Chorong..siap sapu ubat,angkat sampai umah..ada apa apa ke?"tanya Jimin sambil angkat kening.'err..'V memegang pipinya dan terlompat-lompat.Lepas tu naik bilik dia.Jimin menggaru tengkuknya dan angkat bahu.Suga menggeleng."memang x betul"ktnya.Yg lain hanya tergelak.

Hi guys!!sorry author update lambat sikit...maybe author akan slow update lepas ni cause sekolah dh nk start.maybe only saturday and sunday..so readers belajar betul betul ..saturday sunday tgh tgh rilek tu..bacalah eh...vote and comment k^^!

BANGTAN NEXTDOOR ✔Where stories live. Discover now