Part 19-BND

1.2K 90 2
                                    


"Hyung..kita x bagitahupun kt diorang pasal mereka yg tinggl kt rumah lam kita.."kata J-HOPE.."xyhlah bagitahu..Kalau leader kita tahu,confirm,dia gi siasat pastu gi ugut GO7 suruh keluar dari rumah..hah..apa kau nk buat?dan ingat!APINK x tahu kita saper.."kata Jin.J-Hope angguk.

------------------------------------------------------

"Yaa Bomi!!tadi kau gi mana???"tanya Hayoung yang sedang makan nasi goreng kimchi."pergi rumah sebelh ..dah korang bangun lamabt..aq gi merayau jap.."kata Bomi dan dudk di meja mkn.Semasa Bomi ingin menyuapkan nasi goreng kimchi ke mulutnya,"eyh Bomi!kenapa dgn jari kau?"tanya Chorong."emm..terpotong bila potong bawang.."kata Bomi dan tunjuk gigi..Cakap pasal bawang,dia baru teringat yang Jin ada panggil diorang makan kt rumah..Bomi segera mengambil fon dan hantar mesej kepada Jin.

ANNYEONG!Jin mianhae..kami dh besarapan kt rumah..kami join korang lain kali yer..-BOMI

-few minutes later-

ohh xperlah...kamipun dh mkn..-JIN

ah ok..bye-B0MI

---------------------------

"apa aktiviti kita harini?"tanyaBomi."harini kita gi CUBE ENTERTAINMENT..untuk shoot lagu"THE WAVE".."kta Naeun..."shoot?xkkan kt syarikat nk shoot?"tanya Bomi.."haish kau tengoklah nanti"kata Eunji.Bomi smbung makan jer..


--------------------------------------------

"our plan today is...""eh eh jp leader,kot yer pun author nk membebel,jgnlh ckp dalam bahasa inglis!!"kata V."Kim Taehyung..thats not inglis!!its ENGLISH!!""apa-apalah..."kata V dan mula main CANDY CRUSH .Leader geleng kepala jer..              

BANGTAN NEXTDOOR ✔Where stories live. Discover now