"Heyh!" "HI" "Apa ni tiba- tiba datang rumah?"Persoalan pertama Chorong melihat jiran mereka."Kind of bored.so..sajer nk singgah rumah jiran kami ni.Menganggu ke?"tanya Namjoon.Chorong hanya menggeleng."Masuklh"
BTS masuk ke dalam rumah yang bertemakan merah jambu itu.Semuanya kelihatan teratur,rapi dan bersih.Yeojalah katakan.Hakikatnya APINK baru kemas rumah diorang.Kalau x,hmm jangan haraplah nk bersih tahap macam ni.Nasib baik.Kalau tak apa kata BANGTAN BOYS kan??
"So.korang nk minum apa?" "emm..apa apa jer.."balas Jungkook.Chorong hanya angguk dan masuk ke dapur."Bomi,we have guest" "Mwo?" "Yup,BTS" "oo..order please?" "diorang kata nk anything.Ikut suka kaulah buat apa pun.Nk buat sandwic ni.alang alang ada tetamu ni."kata Chorong."aiai leader.mesti sedap"Bomi meletakkan tangannya pada dahi.Chorong hanya tersenyum melihat gelagat membernya.
BTS?Biasalah diorang dengan celoteh yang x pernah nk habis.Sian Omma BTS dgn Leader BTS kita yang tersayang.Kenalah jaga anak-anak buah mereka ini.Huhu..Pada waktu itu,Yoo Kyung baru turun tangga untuk ke dapur dan nampak kelibat 7 orang namja ni.Dia terus bow menunjukkan tanda hormat sebab kena lalu ikut ruang tamu untuk ke dapur.Dia terpandang J-Hope dan senyumannya lagi mekar.Hati J-Hope berbunnga-bunga walaupun x tahu apa maksud senyuman itu.Asalkan Yoo Kyung dah maafkan dia.Bolehlah dia ajak Yoo Kyung dinnner balik.
Bomi tiba dengan pinggan yand ada sandwic dan cappucinos.Diletakkan di atas meja.BTS mengucapkan terima kasih.Jin terpandang jari Bomi."Jari awak...x ok lagi?" "belum..dia berdarah lagi.tapi ok jer.xder masalah."kata Bomi.Ahli BTS lain be like..-_-..X fahamlah.diorang mana ada waktu insiden Bomi datang rumah diorang tu.
Sedang BTS menikmati minum petang mereka,semua member APINK pun dh ada di ruang tamu.Mereka semua memakai pakaian yang berwarna oren.Satu group kan so kebanyakan benda yang mereka buat sama.
"Heyh,harini ada MUSICBANK kan?Jom tgk?"cadang Hayoung.Semua angguk dan mulalah mereka fokus pada objek berbentuk segi emapt tepat dan hanya beberapa inci sahaja itu.
ITS EID!Selamat Hari Raya ! And Selamat Hari Jadi kepada mereka yang lahir pada hari raya ni!Walaupun raya,author sempat update one part !Sorry kalau ada typo,or part ni hambar.huhu sorry readers,out of idea untuk buat part yg best.Vote kalau suka dan komen!Author akan reply kalau fon x buat masalah.And Saranghae Readers!^_^
YOU ARE READING
BANGTAN NEXTDOOR ✔
FanfictionWATAK UTAMA BANGTAN BOYS #JIMIN #V #JUNGKOOK #SUGA #J-HOPE #RAP MONSTER #JIN APINK SONG EUNJI PARK CHORONG NAMJOO NAEUN HAYOUNG BOMI YOO KYUNG Nak tahu apa yg berlaku bacalah..author malas buat sinopsis..hehe..^^