"Yaa hyung,tersenyum sinis ni knp?dh giler ke?"Jimin mengambil tempat di sebelah Namjoon,leadernya.Kim Namjoon memandang Jimin sambil tersenyum lebar."ai dia betul betul dh giler ke?"Jimin berbisik dlm hati."xder papelah"kt Namjoon dn berlari anak ke biliknya.Jimin menggaru kepalanya yg x gatal dan mengeleng-geleng kepala
-rumah Apink-
"Eyh sapa duduk depan sy tadi?"tanya Namjoo."Kim Namjoon..tu pun x perasan"kt Naeun."dia asyik perhati saya jer...entah knp dia tu..."kt Namjoo."dia suka Namjoolah tu"kt Bomi."yerlah tu"kt Namjoo dan mengalihkan pandangan ke televisyen yg sdg menyiarkan MusicBank yg telah direcord.Yoo Kyung telah naik ke biliknya awal.Bip!bip!handphonenya berdering..Dicapai iPhone yg berada atas meja.
Annyeong.ni j-hope.awak free x besok?
Annyeong.free.wae?
Besok jumpa kt kafe ok .pkl 9 pagi..
Nae.J-hope tersenyum melihat mesej Yoo Kyung.Ditarik selimut ,ditutup lampu meja dn zzz...Yoo Kyung pula memukul dahinya..'eh jap...aq keluar dgn dia sorang-sorang?apa aq nk ckp dgn a pink?Mana dia dpt nombor aq?argh..Yoo kyung!!ko ni fikirlah dulu"Yoo Kyung berkata sorang sorang.
Pagi pukul7.Yoo Kyung menjengketkan kakinya dan turun tangga perlahn-lahan agar x didengari member lain.Dicapai kotnya yg berwarna hitam dan dibuka pintu perlahn-lahan.Nasib baik pintu rumah mereka x berbunyi.
Diambil phonenya dari kocek seluar dan mendail nombor j-hope.
"Yeobosayo?"
"Ni yoo kyung.sy keluar awal.sy xnak member lain ckp apa apa plk nanti.awak dtg awal eh?"
"Sy dh lama kat kafe..dtglah."
Yoo Kyung simpan phone dlm kocek kotnya dan berjalan ke kafe yg jauh jugak dari rumahnya.yerlah kalau dia start kereta mestilah dgr bunyikan..39minit kemudian,Yoo Kyung sampai ke kafe.Dibuka pintu kafe.J-hope duduk di meja hadapan.Tiada sesiapa di kafe kecuali mereka.Yerlah awal lagi...Yoo Kyung duduk berhadapan dgn J-hope.J-hope pandang Yoo Kyung.Dahinya basah sebab berpeluh.J-hope mengambil tisu di atas meja dan mengelap dahi Yoo Kyung.Blushing dia.
"Awak jln kaki?"
"Yer"
"Awak nk minum apa?"
"Hot chocolate"
J-hope memesan hot chocolate 2dan memandang Yoo Kyung."err.knp awk panggil sy?"tanya Yoo Kyung."sajer jer.kan awak free."kt J-hope dan letak tapak tgn pd pipinya."Yaa!!awak ni...."Waiter membawa air yg dipesan.J-hope senyum pd waiter tu manakala waiter tu smirk kt J-hope.Yoo kyung buat buat mcm nak muntah."ai awak nk muntah ke?"tanya J-hope."haah.muntah sebab waiter tu.kalau awak senyum senyum jerlah..smirk pulak"kt Yoo Kyung."awak jealous eh?"tanya J-hope sambil tersenyum sinis."uwekk..ingat sy xder kerja ke nak jealous kt awka?dhlh sy nk balik bye!!"Yoo Kyung keluar cepat -cepat dari kafe."comel dia masa marah"kt J-hope.
Menyampah Yoo Kyung tgk J-hope tu.Dipandang langit yg cerah.Udara yg segar.teringat zaman sekolahnya.Tapi dia mengeleng-geleng kepalanya."xleh sy xleh ingat zaman lama"kt Yoo Kyung dan berjalan ke hadapan.
Yoo kyung betul betul jealous ke?apa zaman lama dia?vote and comment kayh...^^
YOU ARE READING
BANGTAN NEXTDOOR ✔
FanficWATAK UTAMA BANGTAN BOYS #JIMIN #V #JUNGKOOK #SUGA #J-HOPE #RAP MONSTER #JIN APINK SONG EUNJI PARK CHORONG NAMJOO NAEUN HAYOUNG BOMI YOO KYUNG Nak tahu apa yg berlaku bacalah..author malas buat sinopsis..hehe..^^