Part 21-BND

944 76 3
                                    

Selepas pengambaran THE WAVE,APINK selamat pulang ke rumah dalam keadaan letih.Semua......zzzz....

Manakala di rumah BTS......

V seperti biasa dengan perangai peliknya...Dan Jimin yang suka kacau dia,,

"Hyung!!!bagilah balik!!""uwerk!xnk!"Jimin berlari mengambil barang kesayangan V.V terpaksa bangun dan kejar Jimin.Susah betul!Akhir akhir dua duanya penat."oi pendek!bagi cepat!"Jimin punyalah sentap sampai terbaling teddy bear V itu.

haiii V ,dah besar pun guna teddy bear ke..."

"oh yeh!dapat"V cuba berlari dari situ tapi tangan sado Jimin memegang telinga V."aduh!!Sakitlh!!""hah tahu sakit!saper suruh panggil aq pendek!aq tua dari kualah!!"kata Jimin."setahun jer kot.."Jimin memulas-mulas telinga V sampai merah."Jimin!!!"Jimin melepaskan V bila SUPERMAMA BTS datang!YEH JIN!!"err..hyung..hyung.Jimin...Jimin"Belum sempat Jimin nk berlakon Jin sudah memotong."udah jgn berlakon!kali ini hyung nampak Jimin bersalah!V kau masuk bilik!"V menurut perintah dan terus masuk ke dalam bilik.Sempat smirk lagi kt Jimin.

V masuk bilik yang dikongsinya bersama Jimin.Kebanyakan barang Jimin berwarna biru manakala kepunyaan V berwarna oren dan barangnya banyak patung!!Lebih kurang macam Jinlah yang addicted dengan apa tu MARIO..hah..MARIO!V ni koleksi dia banyak.Tapi harini dia hanya bermain dengan teddy bear warna oren yang lehernya diikat reben warna pink.Ianya amat istimewa untuk V.Nk tahu kenapa?Ianya pemberian ommanya dan disurh bagi kepada org yg sangat dicintai selepas omma dan appanya.V sudah menjumpai orang itu.yerr..Siapakah?

"hah basuh betul betul!xleh ada sikit pun kotoran.faham??"Jimin mengangguk sajer untuk segala apa yang diperintahka omma BTS sambil memuncungkan mulutnya.Jin sibuk menyediakan makan malam.

Annyeong readers!part ini semua BTS!Sorry sebab dh lama x update and part ni x banyak.Sorry for typo.Dan SELAMAT HARI RAYA!WOOHOO!!Vote & Komen plizz!!Bye!Saranghae!!

BANGTAN NEXTDOOR ✔Where stories live. Discover now