"APINK xder kt rumah"J-Hope berkata sambil melihat rumah banglo melalui tingkap."gi rumah kita yg lamalh...jgn terckp plk kt diorang J-Hope"kt Jin.J-Hope angguk dan menunjukkan muka sedih."knp ni?"tanya Jin.."xder pape hyung"kt J-Hope."jgnlh tipu"kt Jin."hmm...hyung jgn bagitahu diorang tahu....erm...haritu..."J-Hope ceritakan tentang perjumpaan dia dgn Yoo Kyung haritu."lah..dia jealouslh tu..""yerlh kot.tapi hyung....dia xnk ckp dgn sy..marah.."kt J-Hope...."sabar yeh J-Hope..."kt Jin dan meletakkan tangannya pada bahu Jung Hoseok.J-Hope tersenyum.Dia gembira sebab ada member yg sentiasa menyokongnya..
APINK sampai rumah mereka..Sampai-sampai jer Hayoung terus masuk rumah dan baring atas sofa."oi badak!bukalah kasut tu..dhlh rumah kita ni bersih sangat ko bawak lagi kasut dlm rumah"kt Eunji."ish yerlh yerlh"kt Hayoung dan bangun.Eunji pula yg baring atas sofa.Hayoung memandang Eunji dgn riak muka yg.....susah dikatalh..
"hensemlh GOT7tu"kt Eunji."ko ni menggatal betullah...BTSpun nk GOT7 pun nk..abis kitorang ni mcm mana?'kt Naeun sambil menekan alat kawalan jauh televisyen."alah sy bukannya ambik semua org...nk Junkook dgn Bambam jer.."kt Eunji."oh...ada perasaanlh ni"kt Bomi.Eunji tersenyum malu."eh harini x nampak BTS kan?'kt Chorong."jaga Namjoon kot"kt Yoo Kyung."hmmm..""Namjoo are u ok?'tanya Eunji.Namjoo angguk ajer padahal sebenarnya dia risau sangat pasal Namjoon.
Petang itu,APINK tgh tido sebab penat..tapi x buat apa apapun haritu.Namjoo mengenakan t-shirt lengan pendek warna kuning dgn jeans warna biru.Rambutnya dbiar lepas dan dipakai hairband warna kuning jgk dgn converse high warna kuning putih.Diambil kunci rumah dan berjalan perlahan-lahan ke pintu agar tidak didengari sapa-sapa.Beberapa minit kemudian,Namjoo sudah berada di depan rumah Bangtan Sonyeodan.
"ding dong!"Jin yg buka pintu.."ahh..Namjoo masuklh...mana Bomi dgn yg lain?"tanya Jin."ai asal nama Bomi dikatakan asing?rindu dia ke"tanya Namjoo.'eh xderlh"kt Jin."yerlh tu...diorang tido kt umah..sy dtg nk tgk leader korang"kt Namjoo.."erm..kayyh tgklh.yg lai tgh tido jgk..."kt Jin.Namjoo menuju ke bilik Namjoon.Dipulas tombol pintu dan masuk.Kelihatan Namjoon sdg tido nyenyak.Namjoo duduk di atas kerusi yg berada di sebelah katil Namjoon.
Namjoo memegang dahi Namjoon.Panas tapi lebih kurang panasnya dari pagi tadi."Namjoon,saya x tahulah kenapa tapi...saya risau sangat pasal awak.saya x pernah rasa mcm ni walaupun member sy sakit.erm...mungkin sebab kita jiran..and sy rasa bersalah sebab sy rasa awak demam sebab sy x tegur awak..betul ke?saya rasa pelik jer sebab haritu masa makan awak asyik pandang saya..x marah pun...maafkan saya kalau salah...hope awk akan sembuh cepat...sy harap awak dengar semua ni."Namjoo bangun dan ingin beredar dari situ.Sebelum pergi,dia sempat memandang semula muka Namjoon yg bersih itu...Dia terus beredar.Dia langsung x perasan ada yang berada bawah katil Namjoon..
"ok Jin..saya nk pergi..bye.."kt Namjoo.Jin hanya tersenyum.Dia tahu Namjoo ada perasaan pada Namjoon.Namjoo cepat-cepat berjalan ke rumahnya.Dibuka pintu rumahnya.Semua tengah tidur lagi.Diletak kunci rumah atas meja kaca di ruang tamu dan naik ke biliknya.Dihempas dirinya atas katilnya empuk.
Annyeong reader!!!jumpa lagi di episod 12..yeah..mianhaelh author x update 2 minggu yeh..phone author hang..byk sgt group kpop hehe..k enjoy this part..lepas ni author update next week kayh.and kalau korang nk ff pasal k-ido mana-mana mesej author yeh..ill try my best..vote and comment kayyh..k bye...saranghae readers^^...
YOU ARE READING
BANGTAN NEXTDOOR ✔
ФанфикWATAK UTAMA BANGTAN BOYS #JIMIN #V #JUNGKOOK #SUGA #J-HOPE #RAP MONSTER #JIN APINK SONG EUNJI PARK CHORONG NAMJOO NAEUN HAYOUNG BOMI YOO KYUNG Nak tahu apa yg berlaku bacalah..author malas buat sinopsis..hehe..^^