"OI V!!" "oh yer mak aq alien!!!eee...JIMIN!!!kau ni mmg nk kena eh??panggillah betul betul!!"jerit V."aq panggil betul betul betullh ni!V!aq x panggil kau alien kan?""tu!!kau panggil aq alien!!hyung!!tgk Jimin!!huwaa!!"V menangis macam budak kecik.Jimin menggaru-garu kepalanya yang tak gatal."Kenapa ni V?Jimin??"Jin sebagai eomma BTS bertindak segera."mana ada Jimin buat pape...Jimin..Jimin..huwaa!!!Jimin x bersalah hyung!!"Jimin pulak yang menangis.Jin menggeleng-geleng kepalanya dan terus pergi ke dapur untuk buat breakfast diorang.Dia tahu perangai diorang ni sesangat yang takkan berubah..hmm..
"Masak sorang sorang nampak?"Jin mengeutkan dahi bila dengar ada suara yeoja.Dia berpaling dan terpandang Bomi yang sedang berdiri di situ.."ehh Annyeong!Sorang jer?Mn yg lain?"tanya JIn."hmm..diorang tidur lagi..semalam tidur lambat..sy jer yg dh bangun..sy datanglah sini sebab dengar suara budak nangis?ada budak ke dalam rumah ni?"tanya Bomi sambil memerhatikan Jin yang sedang memasak."haha..tu bukan budak budak..tu Kanak-Kanak Riang BTS,V dengan Jimin."kata Jin..Bomi hanya mengangguk.."marilah saya tolong..saya bosan duduk kt rumah.."kata Bomi dan mengambil pisau dari laci untuk memotong bawang..Jin ni pepagi buat full meal.rajin sangat..."eh..xperlah Bomi..menyusahkan awak jer."kata Jin."apa menyusahkan?kitakan jiran..saling membantu..saya pun xderlah bosan sangat tunggu yg lain bangun dan buat sarapan"kata Bomi."asal awak jer x buat sarapan?nampak macam awak pandai masak"kata Jin."harini turn maknae..so saya malaslah..auch!!"Jin melihat Bomi yang menjerit tetiba..Dia mendapati jari Bomi berdarah sikit."Bomi!berdarahlah!jap!!Jin terus membuka laci dan cari peti kecemasan.Dia segera mengambil kapas dan iodin.."eh Jin xper..biar saya yang..""berdarah ni..jap!"kata Jin dan meletakkan kapas yg ada iodin pada jari Bomi dan melekatkan plaster sekelilingnya."emm..awak duduk kat runag tamu..biar saya yang masak.."kata Jin..
"eh xperlah Jin..saya nk balik,,ada mesej ni..diorang cari saya..bye!!"kata Bomi dan ingin beredar.."Bomi!!"apabila namanya dipanggil,Bomi segera memandang Jin.."Kejap lagi datanglah dengan member ..kita boleh sarapan sesama..dn hati-hati..Bomi hanya mengangguk dan ukirkan senyuman..Dia terus berlalu pergi..
"asal senyuman dia manis sangat?"
BACK!!Hope korang suka part ni!!JIN WITH BOMI!!IS IT A GOOD PAIR?COMMENT..KALAU X GOD PUN,COMMENT..AUTHOR AKAN FIX DEMI READERS!!SORRY KALAU TYPO DAN KALAU X BEST..KEEP READING,VOTE AND WAIT FOR THE NEXT PART!!SARANGHAE READERS!!!^^
YOU ARE READING
BANGTAN NEXTDOOR ✔
FanfictionWATAK UTAMA BANGTAN BOYS #JIMIN #V #JUNGKOOK #SUGA #J-HOPE #RAP MONSTER #JIN APINK SONG EUNJI PARK CHORONG NAMJOO NAEUN HAYOUNG BOMI YOO KYUNG Nak tahu apa yg berlaku bacalah..author malas buat sinopsis..hehe..^^