Ďalšie teplé a slnečné ráno v Sydney. Vstala som a podišla k oknu. Odostrela som závesy, ktoré bránili slnečným lúčom vôjsť dnu.
Vyšla som na terasu aj napriek tomu, že som len v spodnom prádle a oprela som sa o kamenný múr. Bolo ešte len 8 hodín ráno takže vonku okrem pár psíčkarov vonku ešte dokopy nikto nebol. Bolo príjemné teplo a obloha vez jediného mraku, vlastne oblaku. Bola čisto modrá čo znamenalo, že dnešný deň bude sakra horúci. No v Sydney nič nezvyčajné.
Toto úžasné ticho prerušil hluk auta. "Čo to?" Naklonila som sa no aj tak nič nevidela. Žeby prišli rodičia? Ihneď som nadskočila a vrátila sa naspäť do izby.
Rýchlo som si obliekla župan, vlasy si dala do drdolu a tvár opláchla vodou. Vyletela som z izby a trielila dole schodmi. Nedobehla som ani dole a vo dverách stály.... chalani.....a..ha.
"Ahoj." Pozdravili sa jeden za druhým ako povchádzali dnu. "Ahojte." Pousmiala som sa a išla do kuchyne. "Ty si už hore?" Otočila som sa. "Áno." Zívla som. "Urobím ti niečo?" Poznala som jeho kulinárske schopnosti. "Nie." Zasmiala som sa. "Čo sa smeješ?" Sadol si oproti mne a dodal. "Ja som náhodou skvelý kuchár."
"Netvrdím, že nie." Znovu som sa zasmiala. "Nerob si zo mňa srandu." Zasmial sa a jednou rukou ma objal a doslova začal pučiť.
"Cal." Vydala som zo seba s vypleštenými očami."Tak uznaj, že som skvelý kuchár."
"Si hrozný kuchár." Začala som sa smiať. "Horší ako ty?" S úškrnom nadvihol obočie a dal mi pusu na čelo. Potom ma konečne pustil.
"Čo máte dnes s chalanmi na pláne?" "Dnes sa budeme vyvalovať pri bazéne."
Prekrútila som očami a odišla naspäť do izby. Zavolala som babám či k nám dnes neprídu. Obidve boli nadšené a poobede majú prísť. Grace sa teší, že uvidí Michaela no a Julie Asha.
Zatiaľ som sa osprchovala a umyla si hlavu. Keď som vyšla zo sprchy konečne som sa cítila uvoľnene. Nakrémovala som sa a obliekla si čisté spodné prádlo.
Nato riflové kraťase s vysokým pásom a biely obtiahnutý crop top na ramienka. Vlasy som si vysušila a učesala a počkala dokiaľ uschnú.Umyla som si zuby a sadla si na posteľ.
Zapla som notebook a pozrela sa na Twitter. Okrem niekoľko nových follow a desiatok správ od neviem koho som tu nemala nič nové nemala. Išla som teda na fb. Pár žiadosti od neznámych ľudí a hlavne od báb, ktorým chalani asi neodpisujú, tak to skúšajú cezo mňa.Odhlásila som sa a išla ešte na ask. Znova kopa nových otázok. Samozrejme, že všetci tí ľudia ma poznajú iba kvôli chalanom. Išla som sa teda pozrieť na všetky tie otázky. Vlastne sa im fanúšikom ani nečudujem, že to všetko píšu a posielajú žiadosti aj mne. Chcú vedieť o ich živote všetko a keďže oni toho majú veľa a nestíhajú reagovať na všetko zostávam ešte ja.
Tak ideme nato:Oni: "Aké to je byť sestrou hviezdy?"
Ja: "Nikdy som to tak nebrala jednoducho je to brat ako každý iný."
Oni: "Chcela by si mať niekedy normálneho súrodenca?"
Ja: "Je síce pravda, že Calumovi občas ( stále) šibe, ale nemenila by som."
Oni: "Nikdy ťa tvoj brat nepriťahuje?"
Ja " Ak by si mala brata priťahoval by ťa? "
Oni: "Ako sa máš?"
Ja: "Dobre ty?"
Oni: "Spala si už niekedy s niektorým z chalanov?"
Ja: "Nie, ale keďže som ešte živá si si nato mohla odpovedať aj sama."
Oni: "Myslíš si, že si dokonalá?"
Ja: " Nikto nie je dokonalý."
Oni: "Si super ostatné nepočúvaj."
Ja: "Ďakujem."
....
Bolo ich tu ešte hrozne veľa a dokiaľ nedošli baby som im odpisovala.