Zbehla som dole schodmi a hodila sa na Julie. Grace sa obíjmala s Michaelom.
"Poď." Potiahla som Julie za ruku od ostatných. Prišli sme do kuchyne kde si Ash vyberal niečo z chladničky. Zavrel ju a s džúsom v ruke sa na nás pozeral. "Môžem?" Usmial sa na mňa. "Jasné." "Dik." Žmurkol a odišiel.
"O-on bol naozaj len v plav-vkách?" Julie sa pozerala na miesto kde utekal Ash. Naozaj bol v plavkách. Ja som si to už ani nevšimla. "Asi hej." Mykla som plecom. "Dáš si niečo?" Vytiahla som pohár a naliala si doň ľadový, pomarančový džús.
"V-vodu, vodu." Zobrala mi z ruky pohár a vypila ho. "A-ale to nie je vo.... dáš si ešte?" "A-ano rýchlo." S vypleštenými očami chytala dych. Naliala som jej ešte jeden pohár a potom už aj sebe.
"Julie oni tu budú takto pobehovať celý deň." Upozornila som ju. Ale bola úplne mimo. "Čawte." Do kuchyne vošla vysmiata Grace. "Hmmm...mňam." Zobrala mi z ruky pohár džúsu, z ktorého som sa ešte nenapila...znovu. Naposledy som si vybrala pohár a naliala doň džús a v rýchlosti sa napila. Konečne.
"Tak čo budeme dnes robiť?" Pozrela sa na nás Grace. "Grace ty si nejaká vysmiata." Podpichla som ju. "Keď chodím s chlapcom mojich snov, tak sa mi aj čuduješ?" Povzdychla si.
"Nooo dobre, tak čo keby sme išli za chala..." Julie ma priam pohľadom prosila nech to nie sú oni. "...tak poďme, poďme pred dom z prednej strany." Usmiala som sa a všetky tri sme išli von.
"Je hrozne teplo." Zobrala som do ruky hadicu. "Tak sa poďme schladiť." Zasmiala som sa a pustila prúd vody rovno na Julie. Keď bola už dostatočne mokrá zastavila som to a začala sa smiať. "Rose ja ťa..." Zamračila sa a chcela ma ísť roztrhať ako rozzúrený tiger.
"P-počkaj, upokoj sa." Pomaly som cúvala zatiaľ čo sa Grace pučila od smiechu. "A ty sa čo smeješ?" Julie zobrala vedro vody, ktoré stálo na zemi a vyliala ho na Grace. Začala som sa nenormálne smiať. Obidve sa mračili a chýbal naozaj len kúsok od toho aby vybuchli.
Pozreli sa na mňa ako na svoju korisť. "Na ňu." Zavrčala Grace. Pomaly sa ku mne začali približivať. Vedela som, že inú možnosť ako útek nemám. Otočila som sa a utekala dozadu kde sa vyvaľovali chalani.
Zastavila som pri nich a rozhliadala sa kde sa skryť. "Čo robíš?" Spýtal sa ma Luke a všetci na mňa nejako čudne pozerali."Tam je." Otočila som sa. Začala som pomaly cúvať. "Nemôžme to nechať tak?" Chcela som sa tváriť vážne naozaj, len jednoducho to nešlo. "Nechce mi jeden z vás pomôcť?"
Počula som ako sa niekto dvíha a odľahlo mi. Niekto mi išiel naozaj pomôcť?Lenže ja som bola na obrovskom omyle. Niekto ma chytil a zhodil ma do vody. Keď som sa vynorila baby sa od smiechu váľali na zemi. "Ďakujeme Luke."
"Debil." Vyšla som z vody a využila chvíľe, keď sa všetci smiali. Drgla som do Luka a pozerala sa ako nádherne spadol do vody a jeho prekvapený výraz, keď sa vynoril bol na nezaplatenie."Aby ti nebolo ľúto Michael." Strčila som aj do neho a padol hneď za Lukom. Ľahla som si na Lukove lehátko a napila sa toho čo mal vedľa neho položené. Bolo to dobré.
A už sme na 21. časti môžete sa pomocou komentov vyjadriť ako sa vám príbeh zatiaľ páči :)
Budem rada a naozaj ďakujem za vote a komenty akákoľvej aktivita je dobrá :D