"Derek hrabe ti?" Zvíšila som hlas. "Len minútku."
Oprela som sa o stenu výťahu. "Fajn, ale len minútu." Založila som si ruky na prsiach."Ja som sa chcel len uistiť či o svojej kamarátke vieš naozaj všetko." Pousmial sa.
"Čože? O čom to hovoríš?" Nechápala som o čom to tu melie. Možno si stihol už aj niečo vypiť."Katie tá úžasná Katie, ktorá ma tak hrozne odmietala a o Ashley ani nehovorím a teraz? Je s nimi najlepšia kamarátka a so mnou...." Zastavil a naklonil sa mi tesne k uchu.
"...a so mnou sa vyspala." Nechutne sa zasmial. Akoby vyhral niečo čo ani neexistovalo. No priznávam prekvapilo ma to.
Odstrčila som ho od seba. "Načo mi to vlastne hovoríš?" "Aby si vedela čo je tvoja kamarátka zač."
"Asi máš pomýlené informácie." Stlačila som tlačidlo aby sa výťah pohol.
"My dve už nie sme kamarátky." Vystúpila som a išla do jedálne.Nechápem načo mi to hovoril, no je jasné že si vymýšľal. Aj napriek tomu, že s Katie teraz dobre nevychádzame neurobila by to...ona nie.
Aj keď je pravda, že s Ashley sa nejako skamarátila, ale Derek?
"Ideš?" Trhla som sa keď Lukova ruka pristála na mojom pleci. "Prosím?"
"Si okej?" Postavil sa predo mňa.
"Áno som." Pokúsila som sa o úsmev a chcela ho obísť.
Chytil ma za ruku a tým ma zastavil. "Rose.""Nič mi nie je." Pomaly som vybrala ruku z tej jeho a išla som do jedálne. Sadla som si za stôl a čakala na baby.
Obzerala som sa dookola až som zastavila na Ashtonovi. Znova tam bol s tou babou.
Nevidela som jej poriadne do tváre zakrýval ju Ash.Nákláňala som sa až som skoro spadla zo stoličky, no to nebolo treba. Obidvaja sa pohli a ja som jasne videla to dievča. "Elizabeth?" Na sucho som preglgla a pozerala sa na nich.
Po chvíli som si uvedomila aké trápne to je, tak som sa otočila."Čo robíš?" Zdvihla som zrak ku Grace a Julie. "Čakám na vás." Usmiala som sa.
...
"Konečne je večer." Grace sa zvalila na posteľ. "Pretože môžeme ísť spať?" Zívla som si.
"Nie, pretože sa dnes ide piť.""Hm?" Nadvihla som obočie asi som bola mimo. "Dnes sa oslavuje aby nebola nuda."
"Choďte ja tu dnes ostanem som nejako unavená." Ľahla som si na posteľ."Ako chceš, ale tvoja chyba." Obidve odišli a ja som sa išla osprchovať.
Obliekla som si čisté spodné prádlo, legíny a tričko. Vlasy som si dala do copu a ľahla si na posteľ.Zastavila som sa ešte na Twitteri. Dlho som si nepozrela nejaké novinky.
"Somariny....somariny...somariny..... Elizabeth a Luke?.... Elizabeth a Luke..... Eliza..... čo?"
Boli tam ich staršie fotky s rôznymi popismi väčšinou sa diskutovalo o tom či sú zase spolu, pretože ich niekto odfotil.Pozrela som sa na komentáre ani neviem prečo ma to tak zaujímalo.
"Podľa mňa boli sú a aj vždy budú zlatí."
"Su spolu úžasný.... dúfam , že to je pravda."
"Luke je len môj!!"
"Nie oni dvaja už zase nie!"
"Dúfam, že to nie je pravda, nikdy som ju nemala v láske."
"Nehodia sa k sebe."
"Namyslená krava."
....
Bolo tam strašne veľa negatívnych kometárov, no aj nejaké pozitívne nečítala som všetky, ale mala som taký čudný pocit.
Radšej som to vypla a ďalej už nečítala.
Prikryla som sa a hlavu zaborila do vankúša.Hneď ako som zavrela oči videla som Elizabeth a Luka. Prečo mi to tak veľmi vadí?
Otočila som sa na druhý bok a znova naspäť a takto dookola až dokiaľ ma to neprestalo baviť.Rozhodla som sa, že na chvíľu na tu party zájdem.
Odokryla som sa obula a vyšla z izby.
Po chodbe behali decká ako šialené, zaujímalo by ma kde sú profesori.
"Ahoj kráska, kamže sa chystáš?" Do ucha mi zavrčal ten známy hlas a bolo to nadmieru nechutné."Daj mi pokoj Derek." Odstrčila som ho a pokračovala v ceste.
"Ahoj cica." Ďalší úbožiak, ktorého som obišla.
Prišla som k stolu a pozrela sa čo tu za chlast majú. Všetko možné."Môžem ťa na niečo pozvať?"
"Dobrý pokus." Zasmiala som sa a poobzerala po okolí.
Pohľad sa mi zastavil na Ashtonovi. Obíjmal sa s Elizabeth.
Nechápala som aj tak sme všetci vedeli, že chce Luka.Pohľad sa mi znovu zastavil na Julie. Videla ich. Chcela som ísť za ňou, no niekam odišla.