A rázom sa to všetko zvrtlo

228 24 0
                                    

Z pohľadu Julie

"Čawte." Zastavila som pri Lukovi.
"Čawko." Odzdravili ma.
Pomaly sme sa pobrali do školy.
"Kde je Grace?" Spýtala som sa Rose a popritom rozhliadala či ju niekde nezbadám.
"Asi niekde s Michaelom." Mykla plecom a vošla do budovy. Nasledovala som ju no išla som kúsok za nimi s mobilom v ruke.
Chcela som jej napísať, no nejaká ruka ma stiahla na bok.

Skoro mi z ruky vypadol mobil.
"Do kelu." Na sekundu sa mi zastavilo srdce.
Zdvihla som zrak a uvidela Michaela.

"Čo sa deje?" Spýtala som sa ho, keď som videla jeho výraz.
"Ty vieš čo sa deje."
Oprela som sa o skrinku a pozerala sa na neho.

"Ešte stále?" Bolo mi to ľúto.
Bez slova sa na mňa pozrel. Objala som ho. Pevne ma chytil a chvíľu sme takto zotrvali.
Myslím, že objatie teraz padlo lepšie.

Po chvíli sme sa od seba odtiahli.

Z pohľadu Rose

"Si v pohode?" Pýtala sa ma Julie. "Som unavená, večer som toho veľa nenaspala."

Po hodine som sa rozhodla ísť za triednou.
Vypýtala som si priepustku a išla domov. Síce to bola už 4. hodina, ale ja by som to nevydržala.

Oči sa mi zatvárali už po ceste domov. Našťastie som odišla až cez hodinu, takže chodby a aj okolie školy bolo prázdne akoby som tu žila len ja.

Pomaly som sa približovala k našej ulici. Už som videla aj náš dom, predstavila som si mäkkú posteľ.

Odomkla som dvere a vošla dnu. Topánky som odkopla a išla do obývačky.
Zvalila som sa na gauč a zaklonila hlavu.
Z môjho pokojného sedenia ma vyrušilo pípnutie.

"Kto ma zasa otravuje?" Vybrala som si ho z vrecka a odblokovala. Nejaké upozornenie na Twitteri.

Chvíľu som čakala kým sa načíta fotka, v ktorej komente som bola označená.
"Čo to...?" Šokovane som sa pozerala na fotku. Na fotku, na ktorej bol Luke a Elizabeth.

Najskôr som si pomyslela, že to je jedna zo starších fotiek, kedy spolu ešte chodili, no dátum a výzor mi hovoril niečo iné.

POPISOK (k fotke): "Zase spolu a oficiálne!!! :D <3 "

Nevedela som čo si o tom myslieť. Nebol to ani obyčajný rozhovor dokonca ani objatie. Bozkávali sa tam, na verejnosti akoby Luke vôbec nebol so mnou. Teraz si všetci myslia, že chodí s Elizabeth.
Napadlo ma, že možno ja som tá čo bola v omyle a nie ostatní.

Nevedela som, čo robiť. Kričať? Plakať? Či niečo iné?
Civela som na tú fotku s obrovskou hrčou v hrdle, ktorá mi neumožnila prijať ani len kúsoček kyslíka.

Oči sa mi plnili slzami a ja som sa ich nesnažila ani zastaviť. Jednoducho som ich nechala stiecť po mojom líci.

Z pohľadu Grace

Zaspala som, a tak sa do školy dostavila trochu neskôr.
Ešte stále som to s Michaelom mala rozhádzané.
Vošla som do budovy školy kde sa po chodbách premávalo ešte veľa študentov.
Pohľad sa mi však zastavil len na dvoch.

Už som asi pochopila Michaelovo správanie. Konečne som pochopila prečo tá zmena nálad.

Všetko mi to rázom doplo, no toto som nečakala.

Trošku dramatickejšia časť ;)
Dúfam, že sa páči...

School (ft. 5SoS)Where stories live. Discover now