44.časť

171 15 0
                                    


"Dúfam, že si ma pochopil Ashton."

Z pohľadu Rose

"Michael, ahoj." Vyzeral, že na niekoho čaká. Tak určite sem neprišiel sám.
"Ahoj, čo ty tu? Vieš, že to je party u Katie?" Zasmial sa.

"Jasné, ale zobral ma sem Luke a keď už o ňom hovoríme, nevidel si ho?" Čo na tom WC môže, tak dlho robiť?
"Vlastne si prvá koho tu dnes stretávam a poznám."

"Aj tak ďakujem a uži si to tu." Drgla som do neho a dopila posledný glgl z drinku. Položila som ho na stôl a išla za Lukom.
Mala som to urobiť už skôr.

"Luke? Kde si toľko?" Usmiala som sa.
"Hľadal som WC." Vyzeral nervózne.
"Stalo sa niečo?"
"Nie, ale poďme už odtiaľto."
"Dobre." Videla som, že nechce aby som sa vypytovala.

"Môžeme ísť ku mne."
"Fajn."
"Tak poďme."

...

Osprchovala som sa a vrátila sa za Lukom do izby lenže nikto tam nebol.
"Luke?" Vyšla som z izby.

"Zlato! Kde si!" Zišla som dole po schodoch.
Luke nikde nebol. Nerozumela som tomu. Veď presa, kam išiel?
Možno bol unavený alebo musel odísť. Kto vie?

Z pohľadu Grace

"Michael?" Prišla som k nemu odzadu.
Keď sa otočil mala som možnosť po dlhej dobe pozrieť sa mu priamo do oči.
"Grace." Nevyzeral, že by na všetko zabudol.
Doteraz som ho podozrievala len ja, no a teraz je čas aby aj on niečo k tomu povedal.
"Michael prepáč, naozaj ma to mrzí."
"A čo konkrétne." Nečakám, že to bude ľahké.

"Všetko, Michael prepáč, že som ťa v poslednej dobe obviňovala a to z úplných somarín."
"Len som chcel aby si ma vypočula. To či by si mi uverila bolo len a len na tebe."

"Áno rozumiem a preto sa ti ospravedlňujem, no keby si mi nedával dôvody možno by sa z tohto všetkého nič nestalo."

"Prišla si sa mi ospravedlniť alebo sa hádať?"
"Mohla by som sa ťa opýtať to isté. Áno urobila som chybu, ale ty tiež a narozdiel od teba ja si to priznám."

Už som sa nechcela hádať. Od lyžiarskeho prešlo veľa času a my sme sa odvtedy až teraz mali možnosť normálne porozprávať.
Pristúpila som k nemu bližšie.
"Michael buď mi odpusti, alebo sa rozíďme, ale rozhodni sa pretože ja s tebou byť chcem a ty máš právo na rozhodnutie." Naklonila som sa a pobozkala ho na líce.

Pomaly som sa odtiahla a odišla preč.

Z pohľadu Julie

"Ahoj Rose." Pribehla som k nej po ceste do školy. Jasné, že ma nepočula, keď počúva hudbu.
"Rose?" Šťuchla som ju.
"Prepáč, ahoj." Usmiala sa.
"Ako sa máš? Včera som ťa nestihla."

Po rozhovore s Grace som chcela ísť za Rose, no nikde som ju už nenašla.
"Áno odišla som."

"Tešíš sa do školy? Už len pár dní a sú prázdniny."
To bola asi blbá otázka, ale nemohla som sa zbaviť pocitu, že sa niečo deje.
"Ale hej, idem ešte za profesorkou Medlin, tak ahoj."

"Ahoj." Oddelila sa.
Zastavila som a poobzerala sa.
"Ashton! Ash!" Pobehla som za ním.
"Ahoj Julie." Usmial sa. Nevyzeral, že by bol nejako rozhodený zo včerajška a Elizabeth.

Príbeh sa pomaly blíži už ku koncu :) som rada, že vás aj po 43.časti ešte stále baví a podporujete ma v písaní :3

School (ft. 5SoS)Where stories live. Discover now