"Kde ste toľko?" Zasmiala som sa. "Ako naozaj?" Keby pohľady vedeli zabíjať už by som tu nebola.
"Žiaci počúvajte ma chvíľu!" Všetci sa otočili a stíchli. "Každý si teraz na recepcii zoberie kľúč a pôjde do svojej izby a za hodinu sa tu všetci stretneme!"
"Idem nám zobrať kľúč." Nechala som si veci pri polomŕtvych babách a prišla som k recepcii.
"Koľko lôžková izba?"
"Troj."
"Izba č.78"
"Ďakujem." Zobrala som si ho a išla k babám.
Zobrala som si veci. "No poďte."Obidve sa na mňa pozreli ako vážne?
Nechápem tomu postavu majú dokonalú a oni nešportuju?Konečne sa pohli a nastúpili sme do výťahu. Po schodoch by to asi nešlo, aj keď to je 2. poschodie.
"Tak, ktorá izba to je?""Až tam." Ukázala som skoro na koniec chodby. "Božínku."
Prešli sme cez celú chodbu a snažili sa vyhýbať ostatným.
Odomkla som dvere a v sekunde sa uhla, pretože dovnútra nabehla Grace."Koneč...."
"Čo je?" Vošla som do izby a zastavila sa pri Grace.
"Čo tu tak stojíte? ....aha." Postavila sa vedľa nás. "Čo tu robíte?"Všetky tri sme sa na nich pozerali. "Toto je naša izba." Povýšenecky prehlásila Ashley aj napriek tomu, že momentálne bola nahá v posteli a jedine čo ju delilo od toho aby sa nám ukázala celá bola tenká biela plachta.
"Nie naša.... ale viete čo? Nechajte si ju." Popratali sme sa z tade preč a veci si nechali na chodbe.
"Počkajte tu idem sa dole nato opýtať." Zobrala mi z ruky kľúč Julie a išla. "Toto som skutočne vidieť nechcela." Zasmiala sa Grace. "Ani ja, ale mohlo to byť horšie." Obidve sme sa rozosmiali.
Z pohľadu Julie
Nastúpila som do výťahu a išla dole. Dúfam, že to bol len nejaký omyl, ktorý sa okamžite napraví.
Vystúpila som a prešla k recepcii. "Dobrý, ja by som chcela požiadať o nový kľúč od izby, pretože v tej našej už niekto je."
"Počkajte chvíľu hneď sa nato pozriem." Odsunula sa kreslom niekde dozadu k počítaču.
Rukami som sa oprela o tu dosku a čakala dokiaľ príde.Pozrela som sa von cez presklenné dvere a uvidela jeho. Stál tam Ashton. Chcela som ísť za ním, no prišla k nemu nejaká baba.
Začala ho obíjmať a potom do neho hodila guľu a začala sa tá slávna guľovačka ako z filmu. Ani som nechcela vidieť koniec, ktorý dúfam už ako film končiť nebude.Z môjho premýšľania ma vyrušila tá pani. "Prepáčte slečna dali sme vám aj tým druhým kľúč od rovnakej izby tu máte nový."
"Ď-ďakujem." Namiesto toho predtým som zobrala ten nový a išla som preč.
Rýchlo som nastúpila do výťahu a stlačila 2. Chcelo sa mi plakať aj kričať, no čo by to pomohlo. Akurát by ma odviezli na psychiatriu.
Ja som nevedela, že niekoho má. Vlastne som bola rada."Julie, no konečne." Baby ma s úsmevom privýtali. Na chodbe už okrem nich nikto iný nebol.
"Máme izby číslo..." Pozrela som sa na kľúč. "79?"
"No bože." Grace prekrútila očami. "No tak otváraj nech už sa vybalíme."
Odomkla som dvere a vošli sme dnu."Páni." Prešla som očami po izbe. "Za toľko peňazi by sa aj hodilo." Dodala Rose.
Každá sme si vybrali jednu posteľ. Vyzerali ako manželské, no o trochu menšie.
"Aleluja." Povzdychla si Grace.
"No baby, ale za 20 minút dole."
"Čože?!" Grace vyskočila na nohy a utekala do kúpeľne. Rose sa zasmiala. "Asi sa chce páčiť Michaelovi."No keď sa pozrela na mňa úsmev ju opustil. "Deje sa niečo?"
Pridala som vám časť kde je aj pohľad Julie ak by ste ešte niečo chceli k príbehu dodať alebo sa čokoľvek spýtať pokojne tak spravte :) ...no dnes by som chcela pridať ešte jednu časť, pretože celý týždeň budem na lyžiarskom :3 ( to vás asi nezaujíma :D )
Ale ak nájdem čas určite si na vás spomeniem ;) a ďakujem :***