Na nepoznanie..

306 29 2
                                    

Z pohľadu Rose

Všetci sme kecali až dokiaľ sa neotvorili dvere. V triede už bolo tichšie. Zostala som otočená k babám a rozprávala im niečo.

Počula som hlasné nádychy báb z triedy. "Ale Hoodová." Ten hlas mi bol viac než známy. "Nie...nie...nie." Pomaly som sa otočila.
Naozaj tu stál môj brat?

"Já čakám." Všetci už stály len ja nie. Postavila som sa aby si mohli ostatní sadnúť. Môj brat nám hodinu ešte nezastupoval.

"Matikár vám chýba, tak som tu ja." Zasmial sa. Baby okolo ani nedýchali a o Ashley ani nehovorím. "Vypočítame si príklad a potom si robte čo chcete." Ani jedna jediná baba nenamietala... a báb tu je plná trieda až na 3 chalanov.

Postavil sa a na tabulu načmáral nenormálne dlhý príklad. "Kto ho príde vyrátať?" Porozhliadol sa po triede.
Zošuchla som sa na stoličke a modlila sa aby ma nevybral. Narozdiel od neho mne matika vôbec nešla.

"Ja môžem?" Prihlásila sa Ashley. S tou jej mini sukňou by tam ukazovala skôr niečo iné.

"Ja by som skôr..... Rose." Zaškeril sa a prstom ma volal k sebe. "Bože." Zamrmlala som a pomaly sa postavila z miesta. On mi to robí naschvál.

Prišla som pred tabulu a pozerala sa na ten príklad alo na zlý sen.

Z pohľadu Katie

Dobehla som pred triedu a otvorila dvere. Pripravovala som sa na vysvetľovanie a zamračený výraz profesorky, keď som uvidela jeho.

Smial sa a pozeral na mňa. Bol to neopísateľne krásny pocit až dokiaľ som si neuvedomila, že sa aj s celou triedou smeje na Rose. Všetka radosť zo mňa opadla a vrátila som sa naspäť do reality.

Nevedela som čo povedať tak som zavrela dvere a išla si sadnúť na miesto.
"Kde si toľko?" Spýtala sa ma Julie. "Zaspala som." Zamrmlala som a vytiahla si matiku. Nevedela som z neho odtrhnúť oči ako väčšina báb z triedy, no tie ma nezaujímali a ani jeho. Stále sa smial na Rose, ktorá sa trápila nad príkladom.

Mal tričko bez rukávov a krásne hnedé ruky s bicepsami. Predstavila som si ako ma pevne držia a jeho krásne plné pery ma bozkávajú po celom tele. Zahryzla som si do pery a  zťažka vzdychla.

Bol tak sexi a keď sa usmieval jeho nádherné biele zuby žiarili ako perly.

Z môjho premýšľania ma vyrušil zvonček. "Mám to." Rose víťazoslávne skríkla. Calum sa vedľa nej postavil a preškrtol jej ho. "Ale zle.....zariadíme doučko." Zaškeril sa a vypadol z triedy skôr ako by po ňom, ktorákoľvek vyštartovala.

"Halooo...zem volá Katie." Pred tvárou mi behala ruka Grace. Zatriasla som hlavou. "Čo?" "Ona je celá mimo." Baby mávli rukou.
"Katie kde si toľko bola?" Zavesila sa na mňa Rose. "Zaspala som." Obišla som ju a vyšla na chodbu. Vôbec som nevedela ako sa to robí, ale videla som na chodbe Caluma.

Kráčala som k Derekovi, keď sa predo mňa postavila Rose. "Katie čo to robíš?" Nechápavo na mňa pozerala. "Rose nechaj ma." Chcela som ju obísť, no znova ma zastavila. "Dobre si to premysli Katie." Zúfalo na mňa pozrela.
Lenže ja som bola rozhodnutá natoľko, že som ju obišla a prišla k Derekovi. "Hmmm." Obzrel si ma a zahryzol si do pery. "Želáš si cica?" Nadvihol obočie.
Už som sa k nemu išla nakloniť, keď sa madzi nás postavila Rose.

"Katie ja ti to nedovolím urobiť." Mračila sa. "Rose zmizni." Zaťala som zuby. "No tak dámy." Derek sa zaškeril a ruky si prehodil cez naše plecia. "Pusti ma." Rose sa odsunula a jeho ruka padla.

"Katie prosím prestaň." Zúfalo sa na mňa pozerala. "Nechaj ma." Zamračila som sa. Nechápem prečo sa do mňa stará. "Áno Rose nechaj ju vieš, že ja vždy budem chcieť hlavne teba." To čo povedal mi strhlo všetky zábrany.

Pritiahla som si Dereka k sebe a pozrela sa na Rosr. "Daj mi pokoj Rose! Nechaj ma na pokoji, zmizni!" Skríkla som a pozerala na šokovanú Rose.

"P-prosím?" Mala som možnosť napraviť to no ja som to ešte zhoršila. "Čomu nerozumieš na slove zmizni?! Tak inak vypadno a daj mi už pokoj!" Do oči sa jej natlačili slzy a utekala preč.
"Rose počkaj!" Kričali na ňu chalani aj baby.

Ľudkovia vidím, že vás tu je menej :O len ma zaujíma či vás to ešte baví :3

School (ft. 5SoS)Where stories live. Discover now