~tijdsprong halve week~
~P.O.V. Lynna~
Ugh ik zit nu al 3 dagen met ze opgescheept en ik haat het! Gister was al helemaal verschrikkelijk! Mam was/is ziek dus ik moest alles alleen doen. En als je dan 4 jongens die je inmens erg haat om je heen hebt dartelen, ugh. Mam zei dat ze zich al goed voelde, maar ik geloof er geen fuck van. Ze is helemaal wit en kijkt heel dof uit haar ogen, het lijkt net alsof ze elk moment in elkaar kan storten. Oh great komt die veel te hypere gast binnen, ehhh Louis was het toch, ja. "heyy is alles wel goed met je moeder?" vraagt hij aan me. "Wat interesseert dat jou?" vraag ik bitchy terug. "Gewoon, het is de moeder van mijn beste vriend." antwoord hij. Het valt me eigenlijk nu pas op dat hij een keer serieus en niet hyper is. "Als je het zo graag wilt weten vraag het lekker aan Liam of aan me moeder." kat ik naar hem terwijl ik een appel pak en er een hap uit neem.
Dan ineens komt er iets in me op. "Maaaaaaaaammmm!!!" gil ik door het huis. Een paar seconden heb ik al direct 5 mensen in de keuken staan. "mag ik even naar de stad?" vraag ik heel ontschuldig "Zolang je me de volgende keer geen hartverzakking geeft." "Kayy byee luff you mam!" zeg ik als ik langs de jongens loop en ze volkomen negeer. Ik ren naar boven, terwijl ik Emma en Alice app om naar mijn huis te komen. Ik sprint naar mijn kast en pak er lage zwarte allstars uit. Dan voel ik mijn mobiel trillen en ik ontgrendel hem.
Alice: jaa ik kom wat is er aan de hand bae???
Yass Al komt. Nu alleen nog wachten op Ems. En alsof ze mijn gedachten kan lezen reageert ze net. Emma: ben al voor je deur. Whats wronggg?!?!
Ik sprint van de trap af(traploopskillz) en doe de deur open. Als ik naar buiten kijk zie ik da Alice er ook al is. "Kom snel ik heb zo'n facking goed idee!!! Maar eerst naar de kapper voor me uitgroei. Kom snel ik pak mijn fiets ff dan kunnen we gaan." ratel ik achter elkaar. "Whow calm down gurll!" roept Emma. Ondertussen heb ik mijn fiets al gepakt. "Komnouuuuwwww!!" gil ik en we fietsen richting de kapper.Als ik naar buiten loop ben ik heel blij met het resultaat. Mijn uitgroei is weg en ik heb een soort blauwgroene pluk in mijn haar. Alice heeft haar haar ook geverfd, dit keer fel rood dat onderin doorloopt in bloedrood. Emma heeft roze dipdye in haar goudblonde haar laten zetten. "En dan nu mijn masterplan. Volg mij!" zeg ik, en we stappen op de fiets. We rijden een poosje en als we er bijna zijn hebben Emma en Alice door wat ik ga doen. "Omygawd ga je dat serieus doen?!?" schreeuwt Emma "omg dat is zooooo cool!!!" gilt Alice. "jaaaaaaaaa!!!!!!!!" gil ik terug. We zetten onze fietsen weg en lopen naar binnen.
Haaaaayyyyy!!! Wat zou ze nou toch gaan doen?? (ilona jij mag het niet zeggen jij weet het al anders is t niet leuk meer!!!!! )
Tnx voor het lezen, hope you enjoyed it!!!
xoxo Me!!!
JE LEEST
I Hate My Twin (1d fanfiction)
FanfictionDit boek gaat over Lynna. Ze is het tweelingzusje van DE Liam Payne. Niet dat ze daar blij mee is, zeg maar gerust dat ze hem haat. Maar dan opeens moet ze bij hem en de rest van de band intrekken. Zal ze ooit nog van haar broer gaan houden? En hoe...