20

1.2K 56 6
                                    

~P.O.V. Lynna~
De deur word open gegooit.
Emoties vliegen door elkaar, met als sterkste angst en woede, maar ergens ook blijdschap.
Ik vlieg op Vera af en sla mijn armen stevig om haar heen.
"Ik was zo bang dat er iets was gebeurt" huil ik zachtjes in haar schouder.
"Shhhh, ik ben okay, het is okay, komt allemaal goed" sust ze me, nadat ze haar armen ook om mij heen slaat.

Langzaam laat ik los en kijk naar de grond, terwijl ik twee paar ogen over me heen voel glijden.
"Wat heb je jezelf aangedaan" fluisterd Vera. Ik blijf naar de grond staren.
Ik voel dat er twee armen om me heen geslagen worden en ruik dat het niet Vera is. Het is een jongen.
Het is Niall.

Ook een tweede paar armen komt om ons heen. Dit keer wel Vera.

Nadat ze allebei hebben losgelaten kijk ik ze aan. "Kom, we gaan naar beneden" zegt Niall. "Is Liam daar?" vraag ik. Niall en Vera kijken elkaar aan en knikken dan voorzichtig.
"Dan nee, ik ga niet weer terug naar die klootzak" "Hij heeft er een hele goede reden voor" begint Niall. "En die reden boeit mij niet, hij kan een eind optyfen als het aan mij ligt" antwoord ik bot.

Vera pakt mijn pols en trekt mij mee. Ik werk niet tegen, totdat we in de gang staan, daar ga ik op de grond zitten en verplaats ik me niet meer.

Niall komt achter me staan, tilt me op en zet me in de woonkamer op de bank weer neer.
"Liam?" begint Niall. Ik hoef niet eens te kijken om te zien dat ze elkaar een blik uitwisselen, waarna ik Liams ogen over me heen voel glijden.

"Nou ehhh...."










~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hii guyyyzzzz
Dit duurde echt fucking lang, sorry daarvoor.
Love you all♡♡♡

I Hate My Twin (1d fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu