5

1.6K 74 8
                                    

~P.O.V. Lynna~

Al snel staat iedereen om me heen, ook Liam, met een bloedneus en ijs op zijn wang, en Niall, ook met ijs op zijn wangen, en als ik het goed zie heeft hij gehuild ofzo. Mijn meiden geven ook een gil als ze zien waarom ik gilde. "VERDOMME BEL EEN AMBULANCE OFZO!" gil ik in het algemeen. De dude met krullen, ehh Harry volgens mij, pakt zijn telefoon en loopt een eindje weg. Nu vraag je je vast af waarom iedereen zo in shock is, nou dat komt doordat mijn moeder in het washok op de grond ligt, stil, met bloed om haar hoofd en een wond in haar hoofd.
Ik ren het washok in en laat mezelf naast haar neervallen. "Em, Al, zoek iets van een bandana ofzo in me kast don't care als alles door elkaar vind er gewoon een stuk of drie. Louis, een emmer of bak met water. Liam, theedoek. Harry, komen ze er aan? Niall, help me effe haar goed te leggen." beveel ik iedereen, en iedereen luistert gewoon! Harry zegt: "Ze zeggen dat ze er binnen een kwartier zullen zijn." "Okay, ehh, help, ehhh, Louis maar met het water ofzo." antwoord ik, en hij loopt weg. "Niall, waar wacht je nog op? Kom helpen!" praat ik verder. Ik richt me weer op mijn moeder en kijkt of ze nog hartslag heeft, wat gelukkig zo is. Ik kijk weer om en zie dat Niall nog geen milimeter verplaatst is. "Jemig Niall hoe lang blijf je daar nog staan? Of moet ik nog een keer me vuist tegen je gezicht planten." zeg ik geïrriteerd. Man wat doet die gast irritant zeg. Nadat hij beseft wat ik zei komt hij mijn kant oplopen. Samen leggen we haar zo neer dat ze gewoon normaal op de ligt. Ze hing namelijk half tegen de wasmachine aan. Als we daar net mee klaar zijn komen Harry, Louis en Liam aanlopen met het water en de theedoek. Ze zetten het naast me neer en ik begin met het schoonmaken van de wond op mijn moeders hoofd. Dan komen Alice en Emma aan met twee van mijn bandana's, en zelfs ook nog oude zie ik. Ze gooien het naar me toe en ik verbind mijn moeders hoofd ermee. Een paar minuten later hoor ik de ambulance. "Liam, neem haar mee naar beneden." beveel ik hem, en hij pakt haar op en draagt haar naar beneden, naar de ambulance. "Mag ik mee?" vraag ik aan een ambulance broeder. "Ja hoor" zegt hij.

~skip reis~
De dokter komt de kamer uit. Hij zegt: "ik heb niet zo fijn nieuws..."


~~~~~~
Hey!! Tnxxx voor het lezen en hope you liked it! Heb niks meer te zeggen dus... Baii!!
xoxo Me♥

I Hate My Twin (1d fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu