17

1.2K 61 27
                                    

~P.O.V. Lynna~
Zeg het nu, zeg het nu. Dat is hetgene wat er alleen maar door mijn hoofd gaat.
Ja, dan krijg jij de pijn, Emma verdient dat niet, zij is veel knapper en slanker dan jij, jij bent gewoon een domme emotrut.
Goh nee Valerie want dat wist ik echt nog niet joh...
"Haar grootste angst is..." begint Emma. Ik kijk haar aan en knik weer. "kleine ruimtes..." mompelt ze. "Whahaha ze is nogsteeds claustrofobisch!" lacht Liam me uit. Louis en Harry lachen mee, maar Niall kijkt ze allemaal boos aan. "HOUD JULLIE KOPPEN TOCH ES! Lynna is hartstikke aardig en weet je hoe verdomd kut het is als je claustrofobisch bent en je staat in een kleine ruimte, zoals een lift ofzoow. Hebben jullie dat gevoel wel eens gehad? Nee dat dacht ik al." valt Niall uit tegen de rest.
Liam geeft hem een hatelijke blik, pakt mij op en gooit mij boven in een lege kamer die ooit als washok werd gebruikt, maar nu leeg is, met alleen een spiegel aan de wand, don't ask me why.

Liam gooit mij neer, loopt naar buiten en draait de deur op slot.
Ik zie de muren op mij af komen en ga neer.




























~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hiyaahh!!!
Sawrey egt een klein kut stukje maar ik heb egt facking weinig inspiratie. Ik zal proberen zo snel mogelijk weer te updaten.
xoxo Me♥♥♥

I Hate My Twin (1d fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu