14

1.4K 64 9
                                    

~P.O.V. Lynna~
What the fuck... Nee, dat kan niet. "Oh my gosh schat, wat doe jij hier" roept Jailey. WACHT WAT?? SCHAT??? Nee, onmogelijk..... "Wat is er sweetheart? Wat heeft ze gedaan?" vraagt haar vriendje, aka Louis William Tomlinson, aan Jailey. "Ze sloeg me Lou, en daarna trapte ze tegen mijn been, en toen schold ze me uit en daarna lachte ze om mij" lult ze met faketranen, terwijl ze half mank naar hem toe loopt. Ik trek nu een gezicht van 'wtf die meen je toch niet'. Jailey knuffelt Louis en zegt dan "kijk wat ze met die arme Niall heeft gedaan dan". Louis kijkt naar het bankje waar Niall ligt en kijkt mij dan boos aan. "Oh gawd je gelooft haar nu echt? Ha, dat is echt de grootste fout in je leven. Ik heb die slet nooit met ook maar 1 vinger aan willen raken. Ik weet niet of je het weet, maar ze houd elke jongen tot ze hem in bed heeft gekregen en dan dumpt ze hem. En iedereen weet dat ze het met al deze meiden hier ook heeft gedaan. En ik heb Niall niks aangedaan, ik sla mensen hard, maar niet bewusteloos, tenzij ik diegene echt heel hard haat. En trouwens, ik heb hem niet eens geslagen. Ik wilde slaan ja, maar hij zakte voor mij ineens in elkaar. Waarom zou ik iemand die ik zelf halfdood heb geslagen verbinden met mijn bandana en daarna hier heen meenemen. En nu de belangrijkste vraag, waarom the fuck heb je iets met Lailey, zoals ik al duidelijk maakte net, de grootste slet van de stad?" dat klonk veel beter in mijn hoofd, maar hij weet nu wel de waarheid. Nouja niet de hele, het snijden laat ik achterwege, maar boeiend. "Ja, geloof je het zelf, Lailey een slet? Ik ben pas haar vierde vriendje. En Niall die uit zichzelf in elkaar stort? Dat gelooft het meest goedgelovige persoon ter wereld niet eens. De bandana en het brengen? Om je verhaal te versterken. En waarom ik iets met Lailey heb? Omdat ik van haar houd." antwoord Louis. "Blijf voortaan met je poten van mijn vriendin, haar vriendinnen en mijn vrienden af wil je? Danku" zegt Louis, en loopt weg, samen met Lailey en haar hondjes. Ik loop naar Niall, pak hem weer op, draai me om en zie dat 1 van de hondjes er nog staat. "Wat moet je" snauw ik haar toe. "Ehh, het is echt waar wat je zei. Ze heeft het echt met ons allemaal gedaan. Maar wil je het alsjeblieft tegen niemand vertellen? Want ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ze heeft mij v-verk-kracht. Ze zegt altijd dat als we niet bij haar blijven het nog een keer gebeurt." zegt het meisje zacht met tranen in haar ogen. "Hey, ik beloof dat ik het niet zal vertellen, okay? Maar ik ga nu hem naar huisbrengen, goed?" zeg ik, met een knikje naar Niall. "Ja, oké, dankje" zegt ze, en ze geeft me een korte knuffel.

Ik loop naar huis en trap de deur in. Gosh, Niall is alles behalve zwaar, maar ik heb wel lamme armen nu. "LIAM, HARRY, VERA, EMMA, HELP FF" gil ik door het huis, en al snel staan ze er alle vier.








~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hi guyss!! Thanks for reading and hope ya liked it!! Nothing to say so baaaiii!!!
xoxo Me♥

I Hate My Twin (1d fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu