15

1.3K 64 5
                                    

~P.O.V. Lynna~
"Wat heb je met hem gedaan?!" roept Harry, zodra hij Niall in mijn armen ziet. "Niks, echt niet!" roep ik terug. Emma komt naast mij staan. "Ik geloof haar. Ze slaat hard, maar ze slaat nooit iemand knock out, tenzij ze heel erg boos is of iemand diep haat" zegt ze, en ik geef haar een kleine glimlach. "Ik geloof ook niet dat ze zoiets zou doen" zegt Liam, en hij gaat aan mijn andere kant staan. "Hoe weet je dat zo zeker?" zegt Harry, nogsteeds boos. "Nou-" "Beter stoppen we deze discussie en helpen jullie me Niall ff op een bank of bed leggen ofzo" kap ik Liam af. Harry knikt en neemt van me Niall over, waarna ik naar de keuken naar de keuken loop voor de verbanddoos. Als ik de woonkamer in loop zie ik dat ze Niall al op de bank ligt. Ik loop naar de bank, open de verbanddoos, haal mijn bandana van zijn hoofd, ontsmet de wond en plak er een gaasje overheen. "Waar is Vera eigenlijk?" vraag ik. "Die is weg met Louis" antwoord Harry. "Sinds wanneer?" "Sinds al een halfuur terug, hoezo?" "Dat kan niet, vijf minuten geleden was hij buiten bij zijn vriendin, zonder Vera..." "Zijn vriendin?" vraagt Emma. "Ja, zijn vriendin, aka Jailey, aka de grootste slet van de stad, aka de grootste trut ter wereld" zeg ik. "WHAT THE FUCK?!" gilt Emma. "Yep dat dacht ik dus ook" antwoord ik droog. Dan hoor ik de deur dichtslaan. We kijken allemaal richting de deur en we zien Louis binnen lopen. Ik kijk hem vernietigend aan en hij kijkt net zo terug. Ik kijk naar Niall en zie dat hij wakker word. Hij kijkt een beetje suf om zich heen en vraagt: "waar tha fuck ben ik". "Je bent thuis, kun je je nog iets herinneren van wat er gebeurt is?" "Ja, jij wilde me slaan, maar ik zakte in elkaar doordat ik vergat te ademen..." "Waar is Vera eigenlijk?" vraagt Louis, die inmiddels op de andere bank is gaan zitten. "Die was met jou mee right?" zegt Harry. "Ja, maar ik dacht dat ze weer terug hierheen was. "Fuck..." mompelen Harry, Liam, Emma en ik tegelijk.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haaayyyy!!!
New chappiee!! Hope ya liked it! Ohwja ff voor de duidelijkheid, ze wonen al in het 1d huis en het oude huis van Lynna en haar moeder is verkocht.
xoxo Me♥♥

I Hate My Twin (1d fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu