Heeyyy ik ben Lynna. Ik ben 22 jaar en ik ben zo'n 1,70, dus ik ben de kleinste niet, ik heb zwartgeverfd haar, ijsblauwe ogen en ik woon samen met mijn moeder in Londen. Ik ben het tweelingzusje van Liam Payne. Niet dat ik daar zo blij mee ben... Mijn hobby's zijn zingen (kan ik niet maar whatevah), dansen (kan ik ook niet maar bruh), freerunning (kan ik wel) en kickboksen, karate en meer vechtsporten (kan ik ook yass). Ik ben pas afgestudeerd op mijn hbo opleiding en ben blij met mijn leven zoals het nu is.
Maar vroeger was dat wel anders. Ik haatte mijn leven en wilde het liefst dood. Maar dat wilde ik mijn moeder en twee beste en enige vriendinnen niet aandoen. Maar je vraagt je nu waarschijnlijk af waarom ik mijn leven haatte. Mijn vader had altijd knallende ruzie met mijn moeder, en hij haatte mij ook volgens mij, hij vertelde me altijd dat ik lelijk en dik was, en hij heeft me ook een aantal keer verkracht, maar dat weet niemand en ik praat er liever ook niet over. Dat waren een aantal redenen dat ik mezelf begon te snijden. Op een gegeven moment was hij weggegaan. Aan de ene kant was ik blij maar aan de andere kant, hij was nogsteeds mijn vader, en ik was bang dat hij terug zou komen en me iets aan zou gaan doen.
Een jaar eerder deed Liam mee aan de x-factor en kwam hij in one direction. De laatste keer dat ik hem gesproken heb was op onze 17e verjaardag. Ik appte hem gefeliciteerd en hij appte mij tnks jij ook terug. Ik heb heel erg lang contact geprobeerd te zoeken maar hij antwoordde nooit. Daarom haat ik hem nu en heb ik de zelfde naam als mijn moeder, Stewards, in plaats van Payne.
Dat was eigenlijk alles wat je van mij moet/kunt weten.-----------------------------------------------
Heey menseee! Dit is mijn nieuwe boek, een 1d fanfic. Laat comment achter of dit verhaal je leuk lijkt of niet tot nu toe.
Hope you like it!
Oh en HAPPY BIRTHDAYY LOUIS!!!!! (niet dat hij het ooit zal lezen maar whatevah)
xxx ME
JE LEEST
I Hate My Twin (1d fanfiction)
FanficDit boek gaat over Lynna. Ze is het tweelingzusje van DE Liam Payne. Niet dat ze daar blij mee is, zeg maar gerust dat ze hem haat. Maar dan opeens moet ze bij hem en de rest van de band intrekken. Zal ze ooit nog van haar broer gaan houden? En hoe...