~P.O.V. Lynna~
We horen mensen aan komen lopen. Snel gaan we achterin de boom zitten en we kijken wie het zijn. Kut nee het zijn Liam, Niall, Louis, Harry en... What the fuck? Emma? Die vieze vuile tyfus bitch... "Is dat..." hoor ik Vera naast me fluisteren. "Ja dat is hem, je wil naar hem toe he" zeg ik zachtjes terug. Ze knikt en vraagt dan: "maar jij dan, ik bedoel, is dat niet je broer?" zegt ze, terwijl ze naar Liam wijst. "Het lijkt alsof ze best goed bevriend zijn..." "Ja dat klopt en dat zijn ze ook, maar jij maakt nog kans bij je broer, ga naar hem toe!" antwoord ik. "Ga je mee?" "Wil je dat" "Ja graag maar alleen als jij ook wilt" "Jahoor ik ga wel mee." zeg ik en we springen naar beneden. "Louis!" gilt Vera. Ze kijken allemaal verbaast om, en ik zie dat Louis tranen in zijn ogen krijgt. "Vera?" vraagt hij voorzichtig. Ik kijk naar Vera en zie dat ze knikt, ook met tranen in haar ogen. Ze rennen naar elkaar toe en vliegen in elkaars armen. Het is echt heel lief om te zien.
Ik wou dat dat ook met mij en Liam zo was.
Wacht wat?!?! Nee!! Dat dacht ik niet! Ik kijk naar Liam en zie dat hij van de Tomlinsons naar mij kijkt, en ook hij heeft tranen in zijn ogen. Ergens diep van binnen heb ik medelijden, maar ik ben nogsteeds boos op hem. Ik zie dat Liam wegloopt, en ik loop naar Emma. "Waarom was je mee zoeken?" vraag ik met een boze ondertoon. "Ik hielp niet, ik liep gewoon achter ze aan want ze wilden perse dat ik mee zou gaan." sust Emma me. "Sorry" zeg ik "Geeft niet babe" zegt ze, en ze geeft me een knuffel. "Zullen we naar huis gaan?" hoor ik Niall vragen "Kheb honguurrr" zegt hij er achteraan. Ik trek terug uit de knuffel en zie dat Louis en Vera hetzelfde doen. Dan schiet Louis in de lach. Dan ook Vera. Daarna Harry, Emma begint ook al en tenslotte Niall. Ik grinnik ook een beetje.
Wauw, Niall heeft echt een leuke lach.
Wacht whuuuttttt?!?! Noway ik word niet verliefd op hem!! Never in a million years! (A/N oehhh see what i did there? B) ) Als iedereen gestopt is met lachen beginnen we te lopen. Opeens komt Niall naast me lopen. "Waarom haat je Liam en ons zo erg?" vraagt hij....~~~~~~~~~~~~
Helloowwww!! Ik dacht, laat ik deze er ook op gooien want die vorige was echt zwaar kut.
Hope you liked it!!
xoxo Me♥
JE LEEST
I Hate My Twin (1d fanfiction)
FanfictionDit boek gaat over Lynna. Ze is het tweelingzusje van DE Liam Payne. Niet dat ze daar blij mee is, zeg maar gerust dat ze hem haat. Maar dan opeens moet ze bij hem en de rest van de band intrekken. Zal ze ooit nog van haar broer gaan houden? En hoe...