~P.O.V. Lynna~
Ik draai het mes om en..........Dan voel ik ineens een trap tegen mijn pols. "Au wtf doe je?!" gil ik als reactie. "wtf was jij van plan te gaan doen?" reageert het meisje dat dus het mes uit mijn trapte. "Wauw je hebt egt het iq van een suikerspin ofzo he" antwoord ik wat rustiger. "Als je je woede wil uiten doe dat dan op die boom en niet op jezelf" adviseert ze me, en ze geeft me het mes terug. Ik knik en loop naar de boom. Eenmaal bij de boom ram ik met het mes in de boom, ik trap er tegen aan en sla het alsof het dood moet. Nog een keer het mes erin. En nog een trap. En zo nog een poosje door.
Als ik klaar ben draai ik me om naar het meisje dat me geholpen heeft, en ik geef haar een knuffel. "Dankje" fluister ik. "Graag gedaan gurll. Ik heet trouwens Vera." zegt Vera dus. "Leuke naam, ik heet Lynna" "Maar waarom was je zo gefrustreerd?" vraagt ze, en ik leg het hele verhaal uit. "Kom, we gaan naar mijn huis, ik denk niet dat je zin hebt om naar je eigen huis te gaan of wel?" zegt Vera. Ik schud met mijn hoofd en we beginnen te lopen.
Even later komen we bij een grote dikke boom. "voila, mijn woonplaats" zegt Vera "wat vind je er van?" vraagt ze een beetje onzeker. "Het is zo... FUCKING SUPER AWESOME!" gil ik, waardoor Vera in de lach schiet. Dan komt er ineens een schattig klein wolfje aanrennen die op Vera springt. "Hayy! Lynna, dit is Maya. Maya, dit is Lynna" zegt Vera, en het welpje klimt over naar mij en likt mijn gezicht. Dan komt er een grote wolf aanlopen en die begint te grommen. "Rustig Leah, tis goed ze doet niks" zegt Vera sussend tegen de wolf, waardoor ze stopt. Dan zie ik nog een paar welpjes lopen. En dan, helemaal aan het eind, loopt een klein, lijkt haast wel verlegen welpje, met een blauw en een bruin oog. "Kom ik zal je mijn 'huis' laten zien" zegt Vera, en ze klimt behendig naar boven. "Lukt het om naar boven te komen denk je?" "Ja hoor, easy" antwoord ik, waarna ik ook handig de boom in klim. Als ik boven ben, kijk ik nog 1 keer naar het kleine, verlegen wolfje met het blauwe oogje.~~~~~~~~~~~~
Heayy! Sawry voor het niet updaten gister khad geen tijd. Anyways, hope you liked it and thanks for reading!
xoxo Me♥
JE LEEST
I Hate My Twin (1d fanfiction)
FanfictionDit boek gaat over Lynna. Ze is het tweelingzusje van DE Liam Payne. Niet dat ze daar blij mee is, zeg maar gerust dat ze hem haat. Maar dan opeens moet ze bij hem en de rest van de band intrekken. Zal ze ooit nog van haar broer gaan houden? En hoe...