7

1.6K 73 10
                                    

~P.O.V. Liam~
We komen net aan bij het huis waar mijn moeder en Lynna woonden. Dan word de deur met grote vaart open gegooid, en er komt iemand uit rennen. Dan zie ik wie het is. "Lynna!" roep ik naar haar en ik wil achter haar aan rennen, maar ik voel ineens vier handen om mijn pols die me tegen houden. "Laat haar gaan, ze heeft even tijd voor zichzelf nodig" hoor ik Alice zeggen, die me samen met Emma vast heeft. Ik kijk nog een keer naar Lynna die bijna uit het zicht is, en zie ineens iets glimmen in haar hand. Of zou ik het me verbeeld hebben... "Kom, we gaan naar binnen." hoor ik Harry zeggen, en we lopen met zijn allen naar binnen.

~P.O.V. Niall~
We zien Lynna wegrennen uit huis, en ik zie dat ze iets vast heeft. Kut nee is dat... Nee dat kan niet.... Fuck het is zo'n vleesmes ding, zo'n hele scherpe weet je wel. Ik sta haar daar na te kijken, met mijn mond bekant op de vloer liggen. Ik hoor mensen om me heen praten, maar ik heb geen flauw idee wat ze zeggen. Dan hoor ik Louis. "Niall gaat het wel? Kom we gaan naar binnen" "Ja het gaat prima" antwoord ik. Ik kan zien aan Lou's gezicht dat hij het niet gelooft, maar ik begin maar gewoon te lopen richting de deur. Halverwege kijk ik nog even achterom, niet dat het zin heeft aangezien ze allang uit het zicht verdwenen is, maar toch, je weet maar nooit.
Binnen vragen de vriendinnen van Lynna wat we willen drinken en dat halen ze voor ons. Maar het enige wat ik doe is voor me uit staren en me afvragen wat ze met dat mes zou gaan doen. Ik heb wel een vermoede, maar daar denk ik liever niet aan.....

~P.O.V. Lynna~
Ik ren steeds verder en verder het bos in.
Nadat ik ongeveer een halfuur heb gerent, kom ik aan bij een halfdode boom. Ik ben helemaal dood van het rennen en huilen, en ga tegen de boom zitten.
Na ongeveer vijf minuten ga ik weer staan en pak het vleesmes van de grond, die had ik daar samen met mijn tas neergegooit. Ik kijk naar het mes dat blinkt in de zon. Ik pak het iets steviger vast en maak een aantal sneetjes in mijn pols. Dan pak ik het mes andersom vast en......




~~~~~~~~~~
Hiyaahh!!! Cliffordhanger!
Sorry als er mensen zijn die hier niet goed tegen kunnen, maar dr moet wel wat spannends gebeuren dussssssss......
Hope you liked it baaiiii!!!
xoxo Me♥

I Hate My Twin (1d fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu