9

1.5K 75 2
                                    

~P.O.V. Liam~
~tijdsprong 1 week~
Het is nu al weer een week geleden dat Lynna is weggerend. We hebben vrij gekregen tot ze terug is en we hebben al politie ingeschakeld. Ik maak me zo veel zorgen, en zo te zien de rest ook. Alice en Emma lijken er best confident mee te zijn. "Waarom zijn jullie zo rustig terwijl jullie beste vriendin al een week vermist is?" vraagt Louis, alsof hij mijn gedachten kan lezen. "Dit is al zo fucking vaak gebeurt weet je, ze is al eens twee en een halve week weggeweest." antwoord Emma. "Guys ik moet gaan, ik heb een date met Damian, byeee" zegt Alice, en ze geeft Emma een knuffel en zwaait even naar ons, en loopt dan de deur uit. "Wie is Damian?" vraagt Harry. "Haar vriendje, hij is echt heel erg aardig." antwoord Emma. Dan sta ik op. "Ik ben het zat, ik ga haar nu zoeken!" zeg ik gefrustreerd. Niall staat ook op. "Ik ga ook mee." Dan staan Louis en Harry ook op. "Wij ook." We kijken allemaal Emma aan. "Okay best ik ga wel mee maar ik help niet met zoeken." zucht ze. We pakken onze jassen en schoenen en we lopen naar buiten.

~P.O.V. Lynna~
Ik zit nu al een week in het bos, en al de hele tijd in de boom van Vera of er omheen. Dat kleine wolfje? Dat vertrouwt mij nu helemaal en het zit nu op mijn schouder. Ik heb haar Luna genoemt. "Hey jij weet best veel van mij, maar ik weet niks van jou, behalve je naam en je leeftijd. Zou je wat over jezelf kunnen vertellen?" zeg ik tegen Vera. Ze knikt en begint te praten.

~~~~~~~~~~~
Heyy sawry, klein stukje maar ik vond ff dat jullie dat moesten krijgen want ik heb immens lang niet geupdated. Sawry daarvoor. Hope you liked it! Byeee!!
xoxo Me♥

I Hate My Twin (1d fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu