~P.O.V. Lynna~
We lopen de shop uit. Wat we hebben gedaan? Ik heb een helix, een neuspiercing en een navelpiercing laten zetten! (A/N zie media voor piercings) Ik ben er zooo inmens blij mee! Ik en de gurls pakken onze fietsen en rijden naar de starbucks.
Als we de starbucks uitlopen gaan we weer naar de fietsen en we rijden naar huis.
Als we thuis zijn gaan we naar binnen, ja de meiden hebben besloten te blijven slapen. "Ben thuis!" gil ik door het huis. Ik gooi mijn tas, jas en schoenen aan de kant en ik loop de keuken in terwijl ik aan de meiden vraag wat ze willen drinken. Als ik de keuken in kom zie ik een van de vrienden van Liam. "Niall opdonderen ik moet bij de koelkast, en stop verdomme eens met al ons eten opmaken. Ga boodschappen doen ofzo." zeg ik zwaar geïrriteerd tegen hem. "Lynn doe eens normaal gek! Hij heeft je nooit iets aangedaan!" roept Liam half, die net de keuken in komt lopen. "Jij moet al helemaal je bek houden klootzak!" antwoord ik hem. "En nu opdonderen Niall!" roep ik, als ik zie dat Niall gewoon door eet. Dan komt Liam op me af lopen, duwt me tegen de muur en schreeuwt half in mijn gezicht: "Wat the fuck is er mis met je! Vroeger was je altijd super aardig!" "blijf met je tyfuspoten van me af!!!" gil ik terug. "Oh laat me denk- NEE!" spuugt hij de woorden over me heen. "JE HEBT ER ZELF OM GEVRAAGD!!" Gil ik, en ik trap tegen zijn scheen, ruk mijn handen in een beweging los, sla hem hard in zijn gezicht en dan ligt hij op de grond. Nu Niall nog. How easy can you make it! Hij staat me met open mond aan te staren. Ik loop hem voorbij, hij kijkt achterom en ik mep hem ook in zijn gezicht. Niet zo hard als bij Liam, maar wel hard genoeg dat het waarschijnlijk een blauwe plek word. Ik pak de ice tea uit de koelkast, smijt hem dicht, pak 3 bekers, geen glazen want die zijn binnen drie seconden stuk, en loop de keuken uit. De meiden en de jongens die net de kamer uit gekomen zijn kijken me met open mond aan. Ik geef een knikje naar de meiden dat ze mee moeten komen en loop direct daarna naar mijn kamer, met de meiden achter me aan. Maar als ik langs het washok loop, voel ik ineens iets raars.
(A/N hell yeah sixth sense!) Ik vertrouw altijd op mijn 'sixth sense' en kijk in het washok. Ik kijk naar binnen en gil m'n longen uit mijn lijf als ik zie waarom mijn sixth sense me waarschuwde.~
Heeyyy!!
Sawry voor het lange wachten en de agressiviteit en voor het taalgebruik.
Nieuwe coverrr!!! Gemaakt door xlynnxHSx. Lees ook ff haar boeken want die zijn awesomee!! Ly!!
xoxo Me♥
JE LEEST
I Hate My Twin (1d fanfiction)
FanfictionDit boek gaat over Lynna. Ze is het tweelingzusje van DE Liam Payne. Niet dat ze daar blij mee is, zeg maar gerust dat ze hem haat. Maar dan opeens moet ze bij hem en de rest van de band intrekken. Zal ze ooit nog van haar broer gaan houden? En hoe...