Odkedy James Sirius Potter prvýkrát uvidel Andromedu Lupinovú ubehlo už takmer sedemnásť rokov. Medzi tým sa udialo veľmi veľa vecí.
Keď mali obaja jeden rok, prvýkrát ho udrela do tváre. Bolo to preto, lebo jej zobral jej obľúbeného plyšového vlka. Neskôr vysvitlo, že jej ho nechcel zobrať, chcel jej ho iba postrážiť, kým sa na papá.
A takto to pokračovalo ďalej. Na Vianoce, keď mali päť rokov jej chcel dať po vianočným stromčekom pusu na líce a ona ho znova udrela. Až tak, že chudák spadol a takmer so sebou stiahol aj vianočný stromček, ale to už stihol zasiahnuť starý otec Weasley a našťastie pohotovo stromček zachránil.
Malý James Potter si začal uvedomovať, že Andromeda Lupinová ho veľmi rada nemá. Pritom on sa veľmi snažil byť jej kamarátom. Vždy ho fascinovala, ako vie meniť farbu svojich vlasov. Iba privrela oči a boli zrazu iné. Alebo farbu svojich očí, alebo ich tvar. Tvar svojho nosa, úst. Jednoducho pre neho bola celá fascinujúca a to chlapec, ktorý odmalička vyrastal v rodine čarodejníkov, bol na fascinujúce veci zvyknutý. Nuž ona bola iná, bola o dosť zaujímavejšia ako všetko ostatné.
Roky plynuli a zatiaľ, čo sa on stále snažil byť jej kamarátom a občas na ňu vymyslel nejaký ten žartík, ona sa naučila byť veľmi dobrá v tom, ako zbiť Jamesa Siriusa Pottera a nebyť za to ani veľmi potrestaná.
Keď mali desať rokov, tak sa James rozhodol, že Andromeda raz bude jeho dievča. Jednoducho povedané, uvedomil si, že sa do nej zaľúbil. A s tým sa samozrejme zdôveril aj svojim rodičom a krstným rodičom. Tí boli veľmi radi, lenže zabúdali na jeden malý problém. Andromeda sa zase rozhodla, že Jamesa rada mať nebude. Brala ho iba ako niekoho, kto ju odmalička prenasleduje na každom rohu. Niekoho, kto jej občas vyvedie nejaký nepekný žartík, len aby ju zaujal. A to sa jej vôbec nepáčilo. James Potter bol pre ňu ako jedna veľká nočná mora. A najhoršie na tom bolo, že bol všade kam sa pohla. Jedno veľké prekliatie.
V jedenástich rokoch obom prišiel list z Rokfortskej strednej školy čarodejníckej. Obaja sa už veľmi na to tešili, pretože počuli o Rokforte nielen od starých rodičov, svojich rodičov, ale obaja o ňom veľa počuli aj od Teddyho, staršieho brata Andromedy a od Victoire, ktorá bola Jamesovou sesternicou. Obaja už do Rokfortu chodili a boli z neho unesení. Teddy Lupin bol v tej dobe už piatak, skvelý Chrabromilčan, prefekt a Victoire Weasleyová, krásna pretože bola sčasti víla, bola štvrtáčka. A pre nikoho nebolo tajomstvom, že tí dvaja sú do seba neskutočne zamilovaní.
Spoločne s nimi dostala list z Rokfortu aj sestra Victoire, Dominique, ktorá bola zároveň aj jednou z najlepších priateliek Andromedy Lupinovej. A tiež Fred Weasley, bratranec a najlepší priateľ Jamesa Pottera v jednom.
Ani jeden z nich nikdy nezabudol na ten deň, kedy konečne zbadali Rokfort. Bol naozaj taký čarovný, ako im ho opisovali. Dokonca ešte krajší, nádherný, dokonalý a tak neskutočne magický, že ani nešlo opísať slovami.
Pre nikoho nebolo prekvapením, že James Sirius Potter sa stal novým študentom Chrabromilu. Pri stole ho už vítali Teddy a Victoire.
Už Andromedy to nebolo také jasné. Hoci sa jej brat dostal do Chrabromilu, ona si nebola istá, že v tej fakulte naozaj skončí. Pretože brala do úvahy aj fakt, že jej mamka a aj dedko boli v Bifľomore. A Andromede bolo celkom jedno, do ktorej z týchto dvoch fakúlt ju triediaci klobúk zaradí.
Nakoniec sa však rozhodol pre Chrabromil, čo potešilo veľmi nielen jej brata, ale aj Jamesa Pottera. A tak, keď drobná dievčina (dnes s fialovými vlasmi) prichádzala ku Chrabromilskému stolu, uvedomila si, že sa Jamesa Pottera nezbaví ani na škole.
YOU ARE READING
That girl is mine [HP Fanfiction]
FanfictionKeď James spoznal Andy mal iba pár mesiacov a aj napriek tomu sa medzi nimi vytvorilo puto. On sa vždy snažil zaujať jej pozornosť a jej zase vždy vadil. Keď spoločne nastúpili na Rokfort, najviac vydesili obraz bývalého riaditeľa Snapa. Keď zbadal...