Andromeda sa vrátila do klubovne a zamierila rovno do dievčenských spálni. Udrela dverami a zúfalo plakala. Mala chuť rozbiť celú izbu a potom ju mávnutím prútika dať zase do poriadku, ale akosi jej ubúdali sily vôbec niečo urobiť.
„Andy, čo sa stalo?" spýtala sa jej Alice, odložila poznámky stranou a zoskočila ladne z postele, aby mohla objať svoju kamarátku.
„Potter je ten najhorší chalan na svete! Ani nevieš, ako veľmi ho neznášam!"
„Čo sa stalo?" pridala sa aj Lavender.
„Oklamal ma, zase," plakala Andromeda a zložila sa k dverám. Alice si sadla k nej z jednej strany a Lavender z tej druhej. Obe ju chytili za ruku. „Pred pár týždňami mi povedal, že ho vybrali do metlobalového družstva na Novom Zélande. Bola som z toho smutná, pretože to znamená, že bude naozaj ďaleko. Lásky na diaľku nie sú nikdy dobrý nápad. Preto som bola taká smutná. Nemohla som vám to povedať, lebo on nechcel, aby to niekto vedel, aby sa to náhodou nezakríklo, alebo tak. Idiot jeden!"
„Fúha," prekvapene zvolala Alice.
„A všetko to je lož. Nikam neodchádza, iba si to vymyslel, aby videl moju reakciu. Znova ma oklamal ako vtedy s tým, že už ku mne nič necíti. On iba klame, nič iné nevie. Ja už neviem ani kedy hovorí pravdu a kedy to je všetko iba ďalšia veľká lož. James Sirius Potter je prekliaty klamár!"
„To fakt prehnal!" zhodnotila nahnevane Alice. „Ako sa môže takto správať? Mala by si na neho vážne kašľať, Andy."
„Ako môžeš kašľať na niekoho, koho napriek všetkému ľúbiš?" spýtala sa jej Andromeda a zotrela si slzy z tváre.
„Ach, Andy," Lavender stihla jej ruku. „Naozaj som o Jamesovi vždy mala vyššiu mienku. Ani som netušila, že by sa mohol takto zachovať a že toľko klame."
„Sklamal ma, znova," riekla Andromeda. „Nechcem ho ani len vidieť. Ani ho počúvať, pretože väčšina z toho, čo povie je lož. Možno aj to, že ma ľúbi je lož. Ja už neviem, nič neviem, čo sa týka jeho."
„Je mi to tak ľúto, Andy, myslela som si, že konečne aj ty budeš šťastná," oprela si Alice hlavu o jej rameno. „Prečo teba to šťastie stále obchádza?"
„Veľmi dobrá otázka," poznamenala Andromeda. „Nemám ani potuchu, ale vôbec ma to nebaví. Našťastie nám ostáva už iba pár týždňov na škole a potom naozaj Jamesa uvidím iba na rodinných oslavách."
„Ktoré sú bohužiaľ často, lebo tá naša veľká rodina je fakt veľká," dodala Alice. To Andromede vôbec nezdvihlo náladu. Po tvári jej tiekli ďalšie slzy. Nič však k tomu už nepovedala. Alice a Lavender s ňou sedeli na zemi niekoľko hodín mlčky, aby jej dodali podporu. Vo svojom vnútri sa veľmi trápila všetkým, čo James zase vyviedol. Naozaj už mala jeho klamstiev po krk. Už mu neverila nič. Dokonca ani to, že ju ľúbi.
***
„Už ma bude navždy nenávidieť!" povedal James smutne a sadol si na posteľ.
„Netvár sa, že som ti to nepovedal," odvetil mu Frank. „Ak ženy niečo neznášajú, tak to je klamstvo a ťahanie za nos."
„Kedy si sa ty stál odborníkom na ženy?" oboril sa na neho James.
„Nebudem sa s tebou hádať, lebo si rozrušený," stopol ho hneď Frank, „proste si to pokafral, James, ale tak ešte máš šancu dať to dokopy. Len sa musíš snažiť."
„Trhni si!"
„Frank má pravdu," pripojil sa k nemu aj Matthew. „Je nám to ľúto, James, ale hovorili sme ti to. Môžeš si za to v podstate sám."
KAMU SEDANG MEMBACA
That girl is mine [HP Fanfiction]
Fiksi PenggemarKeď James spoznal Andy mal iba pár mesiacov a aj napriek tomu sa medzi nimi vytvorilo puto. On sa vždy snažil zaujať jej pozornosť a jej zase vždy vadil. Keď spoločne nastúpili na Rokfort, najviac vydesili obraz bývalého riaditeľa Snapa. Keď zbadal...