Po asi tretej piesni sa Andromeda spamätala a odtiahla sa od Jamesa. „Už stačilo, už ma to nebaví," zašomrala a odpila si z pohára. Trocha ňou zatriaslo, pretože nebola na alkohol zvyknutá a hlavne jej ani nechutil.
„Nemala by si piť," poznamenal James.
„Nepoučuj ma, Potter," sykla. „Alebo to nebodaj požaluješ ako Molly a Lucy?"
„Samozrejme, že nie," odvetil jej a odviedol ju k Alice a Lavender, ktoré stále sedeli blízko teplého krbu v šarlátových kreslách.
Andromeda sa usadila do jediného voľného a rozhliadla sa okolo seba. „Domi sa ešte nevrátila?"
„Nie," pokrútila Alice hlavou.
Oprela sa o kreslo a zatvorila na malý okamih oči. Cítila sa nejako zvláštne. Alkohol jej isto stúpol do hlavy, ale cítila sa smutne zo zistenia, že Simon Wood má priateľku. A tou priateľkou bola práve Alexia Benettová, ktorú vážne nemala rada a ktorá jej už jedného pekného chlapca prebrala. Nieže by si Andromeda robila zálusk na Simona Wooda, hoci by jej vôbec nevadilo, keby ju niekam pozval. Išla by rada. Čakajú predsa iba desať mesiacov na škole a potom prestane byť jej profesor. Ihneď zahnala tieto myšlienky. Nestane sa to, pretože Simon chodí s Alexiou. Dotklo sa jej to a bola viac nahnevaná ako sklamaná. Keby to bolo nejaké iné milé dievča, nezobralo by ju to, lenže Alexia Benettová nebola milé dievča. Bola to mrcha, bola odporná a rozhodne nebola ani taká pekná, ako si myslela, že je.
„Andy," štuchla do nej Alice. „Si v poriadku?"
Andromeda otvorila oči a pozrela sa na jednu zo svojich najlepších priateliek a potom jej odpovedala: „Ale áno, len som unavená a asi som vážne nemala piť túto gebuzinu."
Alice jej vytrhla pohárik z rúk a privoňala si. „To je ohnivá whisky? Kde si ju vzala?"
„Na stolíku s pitím, chcela som pôvodne tekvicový džús," odvetila jej a priložila si ruku k ústam, lebo silno zazívala.
„Prepáč, že som to na teba tak vybavila. To o Simonovi a Alexii," riekla ďalej Alice, „v prvej sekunde som si neuvedomila, že ťa to tak zamrzí."
„Je mi to jedno, Alice. Veď Simon príde na to, akého hada si chová na prsiach," odvetila Andromeda.
„Áno, Benettová bola ako mor, ešte že už nie je na škole," vravela Lavender.
„Čo ten tanec s Jamesom?" spýtala sa Alice.
„Na počudovanie to bolo celkom fajn. Potter je dobrý tanečník," odvetila Andromeda. „Idem si už asi ľahnúť. Krúti sa mi hlava a tá hlasná hudba ma ubíja," postavila sa z kresla, ale stratila rovnováhu. Okolo práve šiel James a podarilo sa mu ju zachytiť, že nespadla na zem.
Opatrne ju znova posadil do kresla a potom iba krútil hlavou. „Čo som ti povedal o tom, že nemáš piť?"
„Daj sa vypchať, Potter," sykla a zamračila sa na neho.
„Tu máš toto," podal jej ďalší pohár. „To ti pomôže."
Andromeda si ho veľmi neochotne od neho vzala a napila sa. „Vďaka."
„Nemáš za čo, Drom. Nevideli ste Franka?" spýtal sa.
„Vyparili sa niekam s Domi," odvetila mu Lavender.
James sa porozhliadol po klubovni a potom prikývol. „Myslel som si, že bude niekde s ňou zašitý. Drom, a ty už nepi, jasné? Lebo to vážne poviem krstným."
„Žalobaba," vyplazila mu jazyk. „Potom ja poviem toho naozaj veľmi veľa strýkovi Harrymu a tete Ginny. Všetko! Je to jasné?"
„Len som žartoval, Drom," uškrnul sa na ňu James. „Nemusíš sa báť, nikomu to nepoviem."
YOU ARE READING
That girl is mine [HP Fanfiction]
FanfictionKeď James spoznal Andy mal iba pár mesiacov a aj napriek tomu sa medzi nimi vytvorilo puto. On sa vždy snažil zaujať jej pozornosť a jej zase vždy vadil. Keď spoločne nastúpili na Rokfort, najviac vydesili obraz bývalého riaditeľa Snapa. Keď zbadal...