Schyľovalo sa k večeru. Bol víkend a Nymphadora písala Andromede list do Rokfortu. Remus bol na víkend doma a hral sa s Fairy. Sedela mu na kolenách a on jej vyčarovával z prútika farbené hviezdičky. Dievčatku sa to veľmi páčilo, usmievalo sa a z ústočiek mu tiekli slinky. Vreckovkou jej ich utrel. Teddy a Victoire boli na návštevu u kamarátov a Andromeda s Tedom si spolu zašli na večeru vo dvojici.
Niekto zaklopal na dvere a Fairy spozornela ako prvá. Prestala sledovať hviezdičky. „Kto to k nám ide tak neskoro?" spýtal sa Remus, podal Fairy Nymphadore, prútik mal stále v ruke a potom sa ponáhľal k dverám.
„Nie je zase až tak neskoro," odvetila mu Nymphadora, ale oči mala iba pre Fairy, ktorá sa na ňu usmievala a po bradičke jej znova tiekla slinka. Nymphadora jej ju utrela.
Remus otvoril dvere a v nich stál Harry. „Môžem ďalej?"
„Harry!" Remus zvolal trocha prekvapene. „Nečakali sme ťa, ale áno, poď ďalej. Niečo sa stalo?"
„Áno," prikývol Harry, vošiel dnu a Remus za ním zavrel dvere. Harry automaticky šiel do obývačky. „Ahoj, Dora," podišiel k nej, pobozkal ju na líce. „Ahoj, Fairy, ty si zase vyrástla, krásna víla," pobozkal dievčatko na líčko.
„Harry, čo sa stalo?" spýtal sa ho Remus znova.
„Ginny čaká dvojičky," oznámil im Harry.
„Vážne?" spýtala sa Nymphadora. „No je to celkom logické. V rodine Weasleyovcov bolo predsa viac dvojičiek."
„Áno, dnes nám to potvrdil doktor, keď sme boli na kontrole. V jej brušku bijú dve srdiečka," riekol im Harry, ale ani jeden z nich nechápal výrazu jeho tváre. Bol akýsi pochmúrny.
„Ale to je predsa skvelé," poznamenala Nymphadora.
„Spanikáril som," priznal sa im Harry. „Máme už tri deti, sú už veľké a teraz máme mať zase dve maličké? Je toho na mňa moc. Proste som jej povedal, že neviem, či to zvládneme. Sme už dosť starí a dve malé detičky, ja neviem. Pohnojil som to. Nechcel som jej to povedať. Rozplakala sa. Hodila po mne panvicu. A povedala, že som ju strašne sklamal." Klesol na sedačku, hlavu si vložil do dlaní.
„Och, Harry," Nymphadora vložila Fairy do ohrádky s hračkami a potom si prisadla k Harrymu na sedačku. „To si asi naozaj prehnal, ale ak to tak cítiš, horšie by bolo to v sebe držať a povedať jej to neskôr."
„Asi je toho na mňa veľa," zašomral Harry. „Ja sa na tie bábätka naozaj teším, ale vydesilo ma to. Strašne ma to vydesilo."
„Harry, určite to s Ginny zase urovnáte," prehovoril Remus. Nevedel, čo viac povedať. Keď sa on dozvedel o Teddym, bolo to ďaleko horšie. Nymphadora síce po ňom nič nehodila, ale kričala, plakala a tiež bola z neho riadne sklamaná. On však mal o dosť iný dôvod, ale v podstate chápal aj ten Harryho. „Nemyslím si, že by ste na dve bábätka boli starí. Ste v najlepšom veku, obaja ste finančne zabezpečení, takže toho by som sa neobával a okrem toho som si istý, že vám všetci budú pomáhať a to hlavne James, Albus a Lily."
„Ja viem, viem to," zašomral znova Harry. „Ale v tej chvíli som iba videl to, aký som teraz unavený a to ešte mi celú noc neplačú dve deti."
„Potrebuješ voľno, Harry," uvedomila si Nymphadora. „Do konca týždňa si zober dovolenku. Zájdite si niekam s Ginny. Pohovorte si. Povedz jej, že si to tak nemyslel, že si mal iba zlý deň, že to proste na teba všetko spadlo. Naozaj ťa v práci dosť zneužívam."
„Tak to nie je, Dora," pokrútil Harry hlavou.
„Na tej dovolenke trvám," zopakovala.
„Dobre," prikývol napokon.
ESTÁS LEYENDO
That girl is mine [HP Fanfiction]
FanficKeď James spoznal Andy mal iba pár mesiacov a aj napriek tomu sa medzi nimi vytvorilo puto. On sa vždy snažil zaujať jej pozornosť a jej zase vždy vadil. Keď spoločne nastúpili na Rokfort, najviac vydesili obraz bývalého riaditeľa Snapa. Keď zbadal...