Dominique bola značne unavená, vyčerpaná, ale inak sa usmievala na všetkých okolo seba. Na rukách držala svoju dcérku Venetiu Xeniu, ktorá mala zatvorené očká, ale usmievala sa. Zrejme sa jej snívalo niečo pekné alebo mohla byť pokojná, lebo okolo nej bola jej veľká a šťastná rodina. Frank sedel pri nich na posteli a tiež vyzeral unavený, ale usmieval sa na svoju dcérku a aj na Dominique.
Na jednej strane stáli teta Fleur a strýko Bill, aby mali dobrý výhľad na drobné bábätko v náručí svojej dcéry. Teta Fleur žiarila šťastím a spokojnosťou. Pohladkala Dominique po vlasoch, na všetkých sa usmievala a akoby aj zabudla na hádku s Audrey. Strýko Bill ju držal okolo pása a tiež so všetkou láskou hľadel na svoju malú vnučku.
Z druhej strany stáli teta Luna a strýko Neville. Obaja tiež veľmi šťastní a hľadeli na svoju prvú vnučku. Frank zachytil pohľad svojej mamy a usmial sa na ňu. Ona podišla kúsok bližšie, aby mohla svoju vnučku znova pobozkať na drobné čelíčko.
„Je taká krásna," rozplývala sa Andromeda a sadla si na kraj postele. „Naozaj vám veľmi gratulujeme, Domi a Frank."
„Je najkrajšia na svete," prikývol Frank a usmial sa na Dominique. Nahol sa k nej a pobozkal ju na pery. „Veľmi sladká ako ty."
„Kedy si ju môžem aj ja zobrať do náručia?" spýtal sa James a natiahol ruky k Dominique a maličkej.
„To určite! Ešte ti spadne!" odbila ho hneď Dominique.
„Neblázni, Domi a podaj mi Veni!"
„Nevolaj ju Veni, volá sa Venetia," mračila sa na neho Dominique a privinula si dieťatko bližšie k sebe, akoby keby mala strach, že jej ho James vezme.
„Ale no tak, však aj Teddy mi dal podržať Fairy, keď sa narodila, však Teddy?" otočil sa James na svojho najlepšieho priateľa.
„Musel som na teba dozerať," zasmial sa Teddy, „prekvapivo si to zvládol."
„No tss," uškrnul sa na neho James a vyplazil mu jazyk.
„Ach, Domi, je vážne rozkošná," sadla si na kraj postele aj Victoire a chytila sestru za ruku. „Som na teba taká pyšná, si už mamička. A dobre, že je to dievčatko, aspoň ti môžem posúvať vecičky, ktoré sú už Fairy malé."
„Ďakujem, Vic," Dominique sa na ňu usmiala.
Victoria vstala, aby sa mohla nahnúť a vynadívať na svoju neterku. Pobozkala ju na drobné čelíčko a dotkla sa malej pästičky Venetie.
„Vieš, čo Domi?"
„Čo, Vic?"
„Som si istá, že Fairy a Venetia budú najlepšie priateľky, tak ako sme my dve najlepšie priateľky," usmiala sa na ňu Victoire.
„Prestaň, Victoire! Nechce sa mi plakať!" ohriakla ju Dominique, ale v očiach sa jej aj tak zaleskli slzy. Rovnako ako v očiach ich mamy Fleur a aj babičky Molly.
„A kedy budem mať synovca?" spýtal sa Louis a predral sa až k svojich dvom starších sestrám. „V novej generácii by mohol byť aj nejaký chlapec."
„Možno teta Ginny bude mať chlapca," postrapatila mu Victoire blonďavé vlásky.
„Fakt som si myslel, že to bude chlapec, ale tak aj dievča je fajn," usmial sa Louis na Dominique. „Budem ti pomáhať Frank od nej odháňať nápadníkov. A tebe tiež Teddy. Od Fairy," zasmial sa a pozrel sa najprv na Franka a potom na Teddyho.
YOU ARE READING
That girl is mine [HP Fanfiction]
FanfictionKeď James spoznal Andy mal iba pár mesiacov a aj napriek tomu sa medzi nimi vytvorilo puto. On sa vždy snažil zaujať jej pozornosť a jej zase vždy vadil. Keď spoločne nastúpili na Rokfort, najviac vydesili obraz bývalého riaditeľa Snapa. Keď zbadal...