35. Darebáctvo sa podarilo

1.9K 146 39
                                    


„Prekvapuje ma, že si nám to nepovedala skorej," vravela Alice na oko urazene.

„Nemohla som, Alice, vieš, sľúbila som to riaditeľke, že to nikomu nepoviem. Okrem toho som naozaj netušila, či zvládnem MLOKy, alebo nie, takže to nebolo úplne isté. Teraz však je a ja som fakt neuveriteľne šťastná, vždy som chcela byť profesorka a nemôžem stále tomu uveriť," rozplývala sa Andromeda.

„Takže ty nakoniec Rokfort neopúšťaš tak, ako my," doplnila ju Lavender. „Fakt ti moc gratulujeme k tomuto super zamestnaniu a dopredu ťa ľutujem, lebo budeš musieť učiť tieto šialené decká."

„Keď ja sa na to tak neuveriteľne teším," zasmiala sa Andromeda.

„My s tebou, veľmi," objala ju Alice a pobozkala ju na líce.

„Dúfam, že budeme mať protekciu, Andy," žmurkol na ňu Louis. „Alebo teda aspoň ja. Vieš, že ťa mám veľmi rád."

„Joj, ty," Andromeda mu rozstrapatila vlasy. „Ty sa predsa aj tak dobre učíš, srdiečko, takže myslím, že žiadnej protekcie nebude potreba."

„U mňa ale áno," pridal sa Hugo. „Mohla by si potom myslieť na naše kamarátstvo, Andy, keď budeš opravovať písomky. Vieš, že ja som zdedil hlavu po otcovi a nie po mame ako Rose."

Rose hodila po Hugovi knihu, ktorú našla na stole, avšak tesne ho minula. Hugo jej vyplazil jazyk a ona sa zamračila.

„Žiadna protekcia nebude, Weasleyovci," uškrnula sa Andromeda, „a Potterovci," dodala, keď Lily chcela niečo prehovoriť. „Teším sa na to, ako vás budem učiť. Bude to isto super, nie? Hoci mám trocha strach."

„Budeš super, Andy," usmiala sa na ňu Rose. „Nikto nemôže byť horší ako Slughorn."

„Je už starý," zastal sa ho Albus Severus. Mal Elixíry rád a aj Slughornovú výuku.

„Áno, isto budeš skvelá, pani profesorka Lupinová," objala ju Lily. „Len si budeme musieť zvyknúť hovoriť ti takto. Ale tak zvykli sme si aj u strýka Nevilla, aj u strýka Remusa, asi to dáme."

„Na Andy," zdvihol Albus Severus svoj pohár s tekvicovým džúsom.

„Na Andy!" dodali zborovo všetci.

Andromeda mala slzy v očiach. Naozaj ich všetkých mala tak veľmi rada, vedela, že v nich nájde podporu, aj keď začiatky jej učenia nebudú ľahké. Oni však budú stáť pri nej a zvládne to.

***

Posledná Chrabromilská party, ktorú organizovala štvorica chlapcov – Potter, Weasley, Longbottom a Thomas, bola v plnom prúde. Stále okolo nich lietali rôzne ohňostroje, farebné prskavky, jedlo bolo skvelé a aj pitie (hoci iba vyvoleným sa dostala do rúk ohnivá whisky). Hrala skvelá hudba a Alice s Frankom všetko dohodli so svojím otcom, aby neprišiel ich party zrušiť. Predsa len nerobili nič zlé, iba oslavovali koniec školského roka a siedmaci aj celkovo koniec svojho štúdia na Rokforte.

Chlapci dúfali, že táto party bude nezabudnuteľná a dokonca pozvali aj pár študentov z iných fakúlt, aby sa tiež prišli zabaviť. Rose bola rada, lebo tak mohla byť so Scorpiusom. Tancovali skoro na každú pieseň, rovnako ako Fred s Alice, alebo Matthew s Lavender.

Frank sedel smutne pri krbe a hľadel doňho. „Chýba ti Dom, však?" prisadla si Andromeda k nemu.

„Samozrejme, ale už zajtra budem s nimi. Len škoda, že toto je posledný večierok a Domi tu nie je," riekol jej Frank, „a tak trocha to teraz celé na mňa dolieha. Odchod z Rokfortu, už navždy."

That girl is mine [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now