Andromeda sa pokúšala vymyslieť, akoby zistila, či to boli naozaj Molly a Lucy, kto roztáral po celej škole, že je Dominique tehotná. Bola úplne presvedčená, že tomu tak naozaj je, ale predsa len to nemala potvrdené na sto percent. Spomínala si, že existuje jeden elixír, ktorý vás donúti hovoriť pravdu. Rozprával jej o ňom kedysi Teddy. Lenže k tomu by sa tak ľahko nedostala. Len nevedela prísť na to, či by mohol existovať aj iný humánny spôsob. Pretože samozrejme, pomyslela aj na to, že by ich jednoducho pritlačila k stene a vymámila z nich priznanie.
Okrem toho, ako sa ukázalo, ani samotný Teddy nezdieľal jej nadšenie pre použitie elixíru.
„Nie, nepošlem ti Veritaserum, Andromeda. Načo ti vlastne je, čo si vyviedla?
Teddy"
Stálo v jednoduchom liste, ktorý jej poslal. Ihneď mu napísala odpoveď.
„Ja a niečo vyviesť? Som hlavná prefektka, Edward Lupin, keby si náhodou nevedel.
Iba chceme zistiť, či to boli Molly a Lucy, kto povedali celému Rokfortu, že je Domi tehotná.
Andy"
Nahnevaná sa pobrala na hodinu Transfigurácie. Ani poriadne nevnímala, o čom profesor Simon Wood rozpráva a nebola jediná. Dominique vyzerala, že jej to je úplne jedno. Alice si úplne okato dopisovala s Fredom a Lavender zaspávala na lavici. Jediný, kto sa prekvapivo tváril, že počúva, bol Potter.
Dokonca si aj písal poznámky, čo bolo úplne čudné.
„Ako to, že si si písal poznámky?" spýtala sa ho Andromeda, keď opustili učebňu.
„Pretože Wood hovoril o animágoch a to ma vždy zaujímalo," povedal jej James s úsmevom na tvári.
„Chceš byť animágus, Potter?" spýtala sa ho.
„Neviem, môj dedo bol, aj Sirius bol animágus," vravel James, „určite to bolo super. Bolo by to zaujímavé meniť sa na nejaké zviera, no nie?"
„Dobrovoľne určite," prikývla a pomyslela na svojho otca, ktorý sa na zviera nemenil dobrovoľne ani náhodou.
„Prídeš na metlobalový tréning?" spýtal sa jej a zmenil tému, keď si všimol, že posmutnela.
„Jasné," prikývla. „Kedy je?"
„Za hoďku," odvetil jej.
„Jasné, budem tam," prikývla a práve vtedy k nej doletela sova a hodila jej list od Teddyho do rúk.
„Andromeda Lupinová!
Chápem, že ste všetci nahnevaní, že o tom vie celá škola, ale tak či tak by sa to dozvedeli. Neprovokujte, áno? Keď niečo vyvediete Molly a Lucy, tak budú Weasleyovci nahnevaní a budú medzi nimi zase hádky.
Stačí, čo sa stalo, keď sa na všetko prišlo. Strýko Percy sa už niekoľko dní s nikým nebaví a ver mi, včera som skočil na obed k babičke Molly a bola veľmi smutná.
Prosím ťa, kašlite na to. Dobre?
Andy, odprisahaj mi, že to necháte tak. Kvôli Molly. Má nás rada ako vlastné vnúčatá.
S láskou,
Teddy."
Andromeda dočítala list a podala ho Potterovi, aby si ho prečítal aj on. Urobil tak veľmi rýchlo a potom prikývol.
„Napíš mu, že to necháme tak. Ja to poviem chalanom a ty to povedz babám," usmial sa na ňu James. „A myslím to vážne."
„Dobre," prikývla aj ona. „Vieš, že mám tvojich starých rodičov veľmi rada a nerada by som im spôsobovala vrásky navyše."
YOU ARE READING
That girl is mine [HP Fanfiction]
FanfictionKeď James spoznal Andy mal iba pár mesiacov a aj napriek tomu sa medzi nimi vytvorilo puto. On sa vždy snažil zaujať jej pozornosť a jej zase vždy vadil. Keď spoločne nastúpili na Rokfort, najviac vydesili obraz bývalého riaditeľa Snapa. Keď zbadal...