Andromeda sledovala, ako Frankovi vyhŕkli slzy, keď zbadal Dominique ako nevestu. Usmieval sa na ňu tak, ako ho ešte nikdy nevidela a to videla Franka Longbottoma usmievať sa dosť často. Zrejme to zdedil po svojej mame Lune, ktorú asi smutnú nevidela nikdy.
Dominique kráčala priamo k oltáru a na všetkých sa usmievala. Strýko Bill vyzeral hrdo a šťastne. Viedol ju s ľahkosťou k jej vyvolenému a tiež sa na všetkých usmieval. Teta Fleur a babička Molly už začali plakať. Dokonca mala na mále aj Victoire. Sledovala ako sa Dominique blíži k oltáru a potom jej pohľad smeroval na Teddy s malou Fairy v rozkošných ružových šatách. Teddy si privinul dcérku viac k sebe a žmurkol na Victoire.
Andromeda zachytila Jamesov pohľad. Usmial sa na ňu a ona mu úsmev opätovala. James stál pri oltári rovnako ako ona, pretože spoločne s Fredom boli družbovia. Matthew bol Frankovým svedkom. Frank už nebol celý zelený v tvári, práve naopak jeho tvár mala ružovkastý odtieň. Dominique už bola skoro pri ňom. On ani na okamih nespustil z nej zrak. Hľadel na ňu ako na nejaký zázrak a bolo to krásne. Každá žena by si zaslúžila, aby na ňu jej budúci manžel hľadel tak, ako Frank v tejto chvíli na Dominique. Na tú krásnu nevestu, na svoju budúcu ženu a na matku svojej dcérky.
Strýko Bill priviedol Dominique až k Frankovi. „Dávaj na ňu pozor, Frank. Na obe," požiadal ho a priateľky ho chytil za rameno, zatiaľ čo mu odovzdal svoj poklad.
„Spoľahnite sa. Viete, že sú moje všetko," usmial sa na neho Frank a potom chytil Dominique za ruku. „Si vážne prekrásna."
„Ďakujem," zaklipkala Dominique mihalnicami a obaja už stáli pred oltárom. Obrad sa mohol začať.
Dominique a Frank si vymenili svoje svadobné sľuby, pri ktorých väčšina žien plakala. Najviac teta Fleur. Teta Luna sa iba usmievala. Sladko a šťastne ako vždy. Babička Molly plakala tiež veľmi a utierala si slzy do ružovej vreckovky. Dedko Artur ju pri tom držal za ruku a nemohol sa ubrániť úsmevu, že jeho ďalšia vnučka sa vydáva.
Aj ostatné tety mali slzy v očiach, možno s výnimkou tety Ginny, ktorá bola predsa len silnejšej povahy. Nechýbal jej však úsmev na perách. Pred sebou mala kočiarik s dvojičkami a strýko Harry sa k nej práve nahol a pobozkal ju na líce. Teta Hermiona sa tiež usmievala na mladých zaľúbencov a strýko Ron pri nej vyzeral šťastne. Andromeda sa zamyslela nad tým, že ich dávno nevidela takých pokojných. Zvyčajne sa dosť hádali, za niečo neustále naťahovali, ale aj napriek všetkým hádkam a nezhodám bola medzi nimi veľká láska. Teta Angelina si práve vyberala vreckovky z kabelky, lebo tiež ju svadba dojala a strýko George na ňu žmurkol, keď ich konečne našla. Nahol sa k nej a zotrel jej slzy. Teta Casandra bola prvýkrát na čarodejníckej svadbe. Držala strýka Charlieho za ruku a nadšene hľadela pred seba na obrad. Strýko Charlie vyzeral tiež spokojne. Akoby ho v tejto chvíli vôbec nezaujímali draky, ale iba jeho rodina. Dokonca aj teta Audrey mala nejaké červené oči. Zrejme zadržiavala svoje emócie (ešte by si ju náhodou zbytok rodiny trocha obľúbil) a strýko Percy sa tváril trocha, akoby tu bol na silu. Spoločenské udalosti, hlavne tie rodinné, veľmi neobľuboval.
„A tým vás vyhlasujem za muža a ženu. Frank, môžeš pobozkať nevestu," povedal oddávajúci.
A bolo to. Dominique Weasleyová a Frank Longbottom sa stali manželmi. Frank sa nahol k svojej manželke a nežne ju pobozkal na pery. Dav vybuchol potleskom a nad nimi vybuchol aj veľký ohňostroj, ktorého autorom bol isto Fred. Farebné prskavky dali dokopy veľký nápis. „Blahoželáme manželom Longbottomovcom!" Andromeda sa usmievala a nadšene tlieskala. Áno, odteraz je z Dominique už vydatá žena, pani Dominique Longbottomová.
YOU ARE READING
That girl is mine [HP Fanfiction]
FanfictionKeď James spoznal Andy mal iba pár mesiacov a aj napriek tomu sa medzi nimi vytvorilo puto. On sa vždy snažil zaujať jej pozornosť a jej zase vždy vadil. Keď spoločne nastúpili na Rokfort, najviac vydesili obraz bývalého riaditeľa Snapa. Keď zbadal...