Teddy sa vrátil domov. Stále bol nahnevaný na Simona. Nemohol pochopiť, ako sa s ním mohol priateliť. Vôbec mu to nešlo do hlavy. Veď predsa šlo o jeho malú sestru a on jej chcel ublížiť, možno ju aj pošpiniť. Už dávno nebol taký nahnevaný ako v tejto chvíli. Stále pred sebou videl obraz svojej smutnej sestry, ktorá sa snažila dostať z náručia Wooda a potom obraz svojej plačúcej sestry v riaditeľni. Zatvoril dvere na dome, hodil kľúč na stolík a potom s celou silou kopol dverí. Tie sa samozrejme poškodili, ale Teddy vybral prútik a jedným mávnutím ich dal do poriadku.
„Teddy, čo tu vyvádzaš?" zišla dole po schodoch Victoire a mračila sa.
„Mám nervy, áno," odsekol jej a vzápätí sa na ňu ospravedlňujúco pozrel. „Prepáč, Vic, ale stalo sa niečo, z čoho mi je dosť mizerne."
„Čo sa stalo?" spýtala sa ho a zišla aj posledné schody. Teraz stála priamo pred ním v ružových šatách a dlhé blond vlasy mala učesané do drdola.
„Simon obťažoval Andromedu," odvetil jej Teddy.
„To nemyslíš vážne!"
„Myslím," povedal Teddy smutne. „Došiel som do Rokfortu pre Franka, ktorého som mimochodom odprevadil k vašim a teraz som došiel pre teba a Fairy. Ale vrátim sa teda k tomu, že som došiel do Rokfortu a videl som ho priamo vo vstupnej hale, ako nechce pustiť moju sestru a ako sa ju snaží na silu pobozkať a ona sa bránila. Vieš, si predstaviť, čo potom nastalo!"
„Vidím to na tvojej tvári," prikývla a aspoň sa jej dostalo vysvetlenia, prečo má jej manžel rozbitú peru. „Teddy, ale to je veľmi vážne. Povedal si to ocovi a riaditeľke?"
„Riaditeľka nás predvolala do riaditeľne. Wooda vyhodila, ale Drom vyzerala zničená. Celá sa triasla a plakala. Bol pri nás aj otec. Bolo to fakt strašné," vravel Teddy. „Ako som sa mohol kamarátiť s takým kreténom? Povedz mi, Vic, kde som mal oči?"
„To sa stáva, Teddy, ľudia sa menia," odvetila mu smutne. „Aspoň vieš, že Simon nebol dobrý priateľ. Lepšie je zistiť to skôr, ako neskôr, keby sa naozaj niečo vážne stalo. Došiel si v pravú chvíľu, pomohol si zachrániť Andromedu a ešte si aj odhalil, že Simon nie je skutočný priateľ."
„Mám chuť mu ísť rozbiť hubu!"
„A to si už neurobil?" spýtala sa s úsmevom.
„Tak nakopať ho ešte viac!"
„Teddy," Vic sa zasmiala a chytila ho za ruku. „Urobil si, čo si mal. Som si istá, že Simon vyzerá hrozne a to stačí. Nielenže dostal nakladačku, ale ešte aj stratil takého skvelého priateľa, akým si bol ty. Myslím, že je dostatočne potrestaný."
Prikývol. Jeho žena mala pravdu. Pohladil ju po líci a venoval jej úsmev. Potom sa k nej nahol a letmo ju pobozkal na pery. Bola dnes taká krásna, taká rozkošná, že mu bolo celkom ľúto, že sa musí ísť teraz pobaliť a musia vyraziť na svoju mini dovolenku do Francúzska. Keby bolo po jeho vôli, vedel by si predstaviť mať tak hodinku času navyše.
„Poď mi pomôcť dobaliť posledné veci," potiahla ho za ruku hore po schodoch. „Kým sa vrátia tvoji starkí s Fairy."
„Kam išli?"
„Na prechádzku," odvetila a šibalsky sa na neho usmiala. „Myslela som si, že sa vrátiš trocha skorej, ale tak nejaký ten čas ešte máme."
„Vic," Teddy sa zasmial. „Ty jedna!" Vzal ju na ruky, trocha zvýskla, lebo to nečakala a so smiechom sa pobral do spálne. Vic sa stále smiala, tvár mala ružovú a rozpustila si vlasy. Teddy ju položil na posteľ a potom ju zasypal bozkami. Veď pobaliť sa isto stihnú včas.
DU LIEST GERADE
That girl is mine [HP Fanfiction]
FanfictionKeď James spoznal Andy mal iba pár mesiacov a aj napriek tomu sa medzi nimi vytvorilo puto. On sa vždy snažil zaujať jej pozornosť a jej zase vždy vadil. Keď spoločne nastúpili na Rokfort, najviac vydesili obraz bývalého riaditeľa Snapa. Keď zbadal...