☆ IasminaKatona ☆

129 23 2
                                    

Încã un interviu cu o fatã minunatã. Sper sã vã placã!

~ Spune-mi ceva despre tine. Cum te numești? Ce îți place sã faci? De ce ești pasionatã?

Mã numesc Katona Andreea Iasmina. Îmi place foarte mult sã îi fac pe ceilalți sã se simtã bine , sã nu se simtã dați la o parte , sã nu se simtã excluși pentru cã sunt judecați. " Nu judeca o carte dupã copertã" ãsta e moto-ul meu.
Sunt pasionatã de cãrți și artã. Când am timp , mereu desenez câte ceva sau citesc.

~ Ce îți place sã citești? Ai o carte sau autor preferat?

Îmi place sã citesc cãrți romantice. Sunt o romanticã incurabilã. Cartea mea preferatã și prina pe care am citit-o e Seducție Vânatã de BlurOffives. M-a cucerit din prima cartea ei , și de atunci am început sã iubesc motocicliștii.

~ Înpãrțim aceeași pasiune! Cum ai descoperit Wattpad-ul și ce influențã a avut în viața ta? A schimbat ceva?

Pãi l-am descoperit când citeam o poveste pe facebook și a menționat cã a pus continuarea pe Wattpad. La început eram puțin cam reținutã sã deschid link-ul , dar și când l-am deschis am dat de minunãția asta de site și dacã mi-ai fi vãzut fața ai fi zis cã sunt un brad de Crãciun. Cred cã m-am luminat la fațã de mã puteai confunda cu o lanternã.
Apoi a început investigarea. Când am descoperit atâtea cãrți minunate nu m-am mai oprit din citit.
Wattpad-ul nu știu dacã a schimbat ceva in viața mea. Deobicei nu sunt prea atentã la mine sau cum mã schimb sau dezvolt. Mereu am fost mai mult axatã pe ceilalți , dar știu cã de aici am învãțat sã "nu judec o carte dupã copertã".

~ Prezintã-ne una din cãrțile tale.

Prima mea carte a fost Cineva cunoscut ?. Ideea mi-a venit când eu și "sora" mea vorbeam pe facebook. Ne-a ieșit o poveste dar am renunțat la a o continua. Apoi la o distanțã de câteva luni bune m-am apucat de alta. Se numește Chipul perfect și pe aceasta chiar vreau sa o continui. Am de gând ca sãptãmâna asta sã scriu câteva capitole și sã le postez. Povestea asta a început cu o mica mâncãtoare de "ficaț si suflete". Se numește CrazyMady și ea este cea care mi-a spus cã ar trebui sã  fac încão carte.

~ Ai un mesaj pentru cei care te urmãresc?

Da , aș vrea sã le spun cã le mulțumesc din suflet cã mã urmãresc , cã sunt alãturi de mine  , că îmi citesc cartea. Ei conteazã foarte mult pentru mine , și chiar mi-ar face plãcere sã îi cunosc pe fiecare în parte odatã și odatã.

~ Ce frumos! Sper sã reușești. Mulțumesc pentru timpul acordat.

Eu îți mulțumesc! Mi-ai fãcut o bucurie la început de an!

Mã bucur mult , draga mea! Mult succes cu cartea.

♦Interviuri♦Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum