~ Spune-mi , te rog , cum te numești și câți ani ai.
☆ Nu cred ca numele meu este foarte important , îmi place sã fiu cunoscutã sub numele de moonhuh , iar vârsta mea este de asemenea nu foarte importantã.
~ Atunci existã ceva despre tine ce ai vrea sã împãrtãșești cu noi?
☆ Pot spune cã sunt o fatã timidã care stã închisã în casã toatã ziua citind și ascultând muzicã. Sunt destul de retrasã și singurul lucru care mã face sã mã destind este scrisul.
~ Ce îți place sã citești? Ai o carte preferatã?
☆ Îmi plac prozele scurte , iar una dintre cãrțile mele preferate este he died de itsiulia.
~ Despre cãrțile tale ce poți sã ne spui?
☆ În fiecare carte de a mea se gãsește câte o parte din mine; de fiecare datã un personaj din carte mã descrie. Cu fiecare carte cititorii mã pot descoperi mai mult.
~ Ce înseamnã iubirea pentru tine?
☆ Iubirea este un sentiment foarte frumos. Nu am avut niciodatã parte de așa ceva dar de fiecare datã când scriu o poveste de dragoste trãiesc povestea , este ceva ciudat. Iubirea este un medicament , câteodatã luãm doze mici iar de alte ori dozele devin mai mari.
~ Daca ai putea sã fi un personaj dintr-o carte , ce personaj ai vrea sã fi și de ce?
☆ Mi-ar plãcea sã fiu personajul secundar , cel care face ca lucrurile sã se întâmple. Acel personaj care stã mai în umbrã , fiindcã nu mi-aș dori toatã atenția asupra mea. Nu am spus un personaj anume pentru cã nu puteam alege.
~ Am înțeles. Ai un mesaj pentru cei care te urmãresc?
☆ Vreau sã le mulțumesc fiindcã mã susțin , îmi spun cã ceea ce fac este bine și cã ar trebui sã continui. Îi iubesc pe fiecare în parte.❤
~ Și noi te iubim pe tine. ❤ Mulțumesc pentru timpul acordat.
☆ Aw , eu iți mulțumesc❤
CITEȘTI
♦Interviuri♦
RandomAceastă carte cuprinde interviuri cu persoanele cunoscute , dar şi cu cei mai puțin cunoscuți. Scopul meu e de a aprecia munca autorilor excepționali , şi de a face cunoscute şi alte talente a căror muncă merită apreciată.