~ Spune-mi ceva despre tine. Ce îți place sã faci în timpul liber?
☆ În timpul liber îmi place să citesc, asta e de la sine înțeles. Dar mai am şi alte pasiuni. Îmi place limba japoneză aşa că atunci când am puțin timp liber învăț. De asemenea îmi place să mă uit la filme, seriale, anime-uri (mai ales) şi să mă joc diferite jocuri.
~ Cum ai descoperit Wattpad și care a fost prima carte cititã de pe acest site?
☆ Cum am descoperit Wattpad-ul? Când eram mai mică eram obsedată de paginile de pe facebook. Mi-am făcut o groază cu prietena mea cea mai bună și într-un timp am devenid obsedate și de poveștile de pe paginile de facebook (bineînțeles, unele scrise doar de dragul de a exista conținut pe pagină). Am dat de o pagină numită "Never Perfect Enough" și aici o tipă scria niște povești uimitoare. Într-un timp făcuse și o poveste cu personaje din Naruto. Am iubit mult pagina asta. Tipa care scria povești pusese o postare cu contul ei de pe Wattpad și așa am dat și eu de acest site uimitor. La vremea aia scriam și eu povești, dar le postam pe pagina de facebook. Prima carte citită se numeşte "Sclava vampirilor."
~ Ai o carte preferatã?
☆ Cartea mea preferatã este "Da, stăpâne!". Este o poveste uimitoare şi foarte bine scrisă care mi-a rămas întipărită bine în minte şi pe care am recomandat-o multor prieteni.
~ Ce poți sã îmi spui despre cãrțile tale?
☆ Cărțile mele nu sunt chiar atât de bune pe cât mi-aş dori. Ultima pe care am scris-o este un short story pentru un concurs. Sunt foarte mândră de ea şi am reuşit să mă surprind pe mine însumi cu ideea pe care am avut-o. Aş vrea ca şi cartea cu care am "debutat", Dragoste interzisa să îmi aducă acea mândrie, dar având în vedere că am scris cartea acum mult timp, pe când nu eram prea bună, ea nu-mi aduce o satisfacție prea mare. De aceea am de gând să o editez şi să o fac mai bună.
~ Te-ai gândit cã vei avea atât succes?
☆ Nu m-am gândit niciodată că voi avea un astfel de succes. Părea atât de ireal şi totuşi s-a întâmplat.
~ Te-a susținut cineva de la început?
☆ Prietena mea cea mai bună m-a susținut mereu şi m-a încurajat în fiecare moment.
~ Planuiești sã publici vreo carte?
☆Am în plan o carte, pe care vreau să o scriu cu o prietenă, dar momentan nu am timpul necesar ca să mă ocup de ea.
~ Ai un mesaj pentru cititorii tãi?
☆ Vreau să le spun cititorilor mei că îi iubesc enorm. Doar faptul că-i pot numi cititori mă bucură şi mă încântă enorm. Vreau ca ei să ştie cât de mult îi apreciez şi cât de mult mă bucur să-i am alături.
~ Mulțumesc mult pentru timpul acordat.
☆ Cu multă plăcere.
CITEȘTI
♦Interviuri♦
AléatoireAceastă carte cuprinde interviuri cu persoanele cunoscute , dar şi cu cei mai puțin cunoscuți. Scopul meu e de a aprecia munca autorilor excepționali , şi de a face cunoscute şi alte talente a căror muncă merită apreciată.