☆ metamphetamina ☆

69 18 0
                                    

Faceți cunoștințã cu încã o fatã priceputã în materie de short story.

~ Spune-mi ceva despre tine.

Pãi , nu știu , sunt o persoanã retrasã , nu îmi place sã fiu în preajma oamenilor.

~ Ce îți place sã faci în timpul liber? Ai vreo pasiune?

Pe lângã scris , îmi place sã citesc. Uneori pot sta zile întregi închisã în camera citind o carte. Și pot spune cã , colecționez cãrți , pentru cã am destul de multe.

~ Ai o carte sau un autor preferat?

Cred cã , cartea mea preferatã este " Sub soarele lui Satan" și nu am un autor preferat.

~ Despre cãrțile tale ce poți sã îmi spui?

☆ Dupã pãrerea mea sunt niște nimicuri , care poate într-o zi , vor ajunge ceva mare. Poate..

~ Cartea Marlboro a ajuns destul de departe. Te așteptai la asta?

☆ Nu , chiar nu mã așteptam. Pentru mine a fost o surprizã când m-am trezit și am vãzut cã , cartea e pe locul 5 în Short Stories.

~ Dorești sã le spui ceva cititorilor tãi?

☆ Da , le mulțumesc pentru cã mã susțin , mã urmãresc și îți mulțumesc și ție.
Îmi iubesc mult cititorii , chiar dacă cu mulți dintre ei nu am vorbit , țin mult la toți , sunt cele mai importante persoane pentru mine.

~ Și noi te iubim pe tine și îți mulțumim pentru tot ce transmiți prin cãrțile tale. Vom fi in continuare alãturi de tine. Îți mulțumesc pentru acest interviu.

☆ Mersi , și pentru mine a fost o plãcere.

♦Interviuri♦Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum