În acest interviu vom avea o micã artistã. Vã invit sã faceți cunoștințã cu scumpa Alisa.
~ Poți începe prin a-mi spune ceva despre tine.
☆ Ok , pãi sunt încã la liceu , am 18 ani. Am pãrul șaten și ochii cãprui. Pasiunile mele sunt muzica , dansul si limba englezã.
~ Frumos! La ce liceu ești?
☆ Liceu de arte.
~ Deci ești o micã artistã. Ce importanțã are acest site in viața ta?
☆ E ca un univers paralel , unde toate cãrțile reprezintã mentalitãți diferite , imaginații ale multor oameni , locul unde te poți regãsi prin poveștile altora sau prin ceea ce scri tu. Pentru un artist in devenire acest site e un loc unde poți fi tu insãți fãrã sã fi judecat.
~ Ești de mult timp pe acest site? Ce poți sã ne spui despre cartea ta?
☆ Da sunt , și citind multe cãrți , mi-am dorit sã îmi pun imaginația la încercare. Cartea a fost inspiratã de povești auzite , de diferiți oameni care m-au impresionat.
Îți voi face un mic rezumat dacã dorești.~ Sigur.
☆ În carte este vorba de o fatã specialã , inocentã și cu o situație pe plan financiar si familial dramaticã. Nu este o adolescentã oarecare , nu îi place sã iasã în evidențã deloc , nu îi plac petrecerile , este mereu retrasã și tãcutã dar mai ales rușinoasã. Viața ei se schimbã în ultimul an de liceu , un bãiat misterios se mutã în clasa ei. El este un bãiat pe proprile picioare încã de la o vârstã fragedã. Profitã de fete , cu școala e paralel , dar are școala vieții. Are o firmã în plin succes și alte afaceri "dubioase". E mereu pe la petreceri , pus pe prostii și cel mai de temut bãiat. Ea cuminte , retrasã , dar toate acestea se vor schimba când cei doi se întâlnesc. Ea se îndrãgostește dar el își bate joc , pânã la un moment dat când... De aici vã aștept sã citiți continuarea cãrții.
~ O poveste interesantã care meritã cititã. Cum te-ai descrie într-un cuvânt? Ai vreun citat preferat?
☆ Nu mã pot descrie într-un cuvânt , poate o sã par misoginã , fiecare om are dreptul sã creadã ce vrea , iar prin cartea mea sunt liberi sã creadã ce doresc. Tot ce pot sã spun e cã sunt o romanticã.
~ Înainte sã încheiem acest interviu , ai un mesaj pentru cititorii tãi?
☆ Da , îmi cer scuze cã nu am mai postat de ceva vreme dar am fost foarte ocupatã. Voi reveni curând cu forțe noi și le aștept pãrerile și sugestile. Sper din suflet sã nu îi dezamãgesc și le mulțumesc cã mã susțin. Și îți mulțumesc și ție de asemenea.
Plãcerea a fost a mea , scumpo! Sper sã treceți pe la cartea ei , promite multe chiar dacã în primele capitole nu e foarte activã.
CITEȘTI
♦Interviuri♦
De TodoAceastă carte cuprinde interviuri cu persoanele cunoscute , dar şi cu cei mai puțin cunoscuți. Scopul meu e de a aprecia munca autorilor excepționali , şi de a face cunoscute şi alte talente a căror muncă merită apreciată.