~ Cum te numești și câți ani ai?
☆ Mã numesc Maria, dar m-am obișnuit ca lumea sã îmi spunã Amy.
Am 17 ani.~ Amy, ce îți place sã faci în timpul liber?
☆ Sincerã sã fiu, nu prea am timp liber. Dar atunci când îmi gãsesc prefer sã stau cu prietenii acasã, sã ne uitam la filme, sã gãtim sau sã ne plimbãm cu mașina.
~ Ai o amintire memorabilã care dorești sã ne-o spui?
☆ Pãi mi-e greu sã aleg una, dar o sã vã povestesc despre amintirea care mi-a schimbat viața. Eram la muncã vara aceasta și am primit un mail în care mi s-a spus cã am fost acceptatã într-o tabãrã. Apoi, am mai cãlãtorit încã patru tabere în care am cunoscut oameni atât de blânzi și rãbdãtori încât m-au atras și pe mine în "sfera" lor.
Acum sunt total schimbatã deci pot spune cã aceasta este o amintire memorabilã.~ Wattpad ți-a schimbat viața în vreun fel?
☆ Categoric. Fãrã Wattpad probabil nu mi-aș fi publicat cartea și, și mai probabil, nu m-aș fi apucat de aceste cãrți.
~ Ce poți sã ne spui despre ele?
☆ Majoritatea sunt de dragoste dar nici una la fel. Dacã ar fi sã aleg una din ele nu aș putea. Fiecare are câte un pic din viața mea.
~ Dacã ai putea sã te întâlnești cu un personaj, cu cine te-ai întâlni și de ce?
☆ M-aș întâlni cu Was deoarece aș vrea sã învãț de la ea sã fiu mai puternicã decât acum și sã nu mã las doborâtã de nimeni și de nimic.
~ Ai un mesaj pentru cititorii tãi?
☆ Vreau sã le mulțumesc pentru toatã susținerea, voturile și comentariile. Și le doresc tot ce e mai bun, sã nu uite sã își urmeze visul chiar și atunci când toatã lumea e împotrivã.
~ Mulțumesc pentru timpul acordat. Mã bucur cã am avut ocazia sã vorbesc cu tine.❤
☆ Eu mã bucur cã mi-ai scris. Te pup ❤
CITEȘTI
♦Interviuri♦
AléatoireAceastă carte cuprinde interviuri cu persoanele cunoscute , dar şi cu cei mai puțin cunoscuți. Scopul meu e de a aprecia munca autorilor excepționali , şi de a face cunoscute şi alte talente a căror muncă merită apreciată.