☆ Demolation ☆

84 20 12
                                    

~ Spune-mi ceva despre tine.

Numele meu este Diana și sunt din București. Am un ciobănesc caucazian, care-mi este și frate și copil și prieten în același timp, pe nume Ursu. Sunt altruistă și generoasă și mă simt prost dacă refuz o persoană, dar dacă sunt trădată, în orice fel, nu voi ezita și-mi voi lua jucăriile și voi pleca. În ciuda vârstei mele sunt destul de matură, iar asta devine o ciudățenie în ochii unor adulți. Fac teatru de cinci ani și am jucat în tot atâtea piese. Știu să cânt la chitară, cu toate că timpul meu nu îmi permite să reiau lecțiile. Urăsc să-mi discut problemele cu alți prieteni, de cine m-am îndrăgostit sau de ce sunt supărată, pentru că am impresia că asta mă face slabă. Lașă. Fricoasă. Vreau să fiu putenică, așa că deseori îmi închid porțile sufletului și cu greu le deschid în fața cuiva.

~ Ce îți dorești de la viațã? Au un vis care vrei sã îl împlinești?

Nu forțez niciodată viața şi nu am cerut ceva de la ea. Vreau să călătoresc. E tot ce îmi doresc. Să cunosc, să văd, să vorbesc, să ador tot ce este în jurul meu şi să cunosc secretele naturii. Îmi doresc de când eram mică să învăț să calaresc. Echitația m-a atras mereu, iar caii îmi sunt animale sacre.

~ Ce poți sã ne spui despre cãrțile tale?

Într-o cafenea e cea mai veche carte postatã aici, din care se extrage o morală importantã. Tunete mute reprezintă exact titlul, strigătele inutile ale adolescenților. Domnișoara a însemnat şi înseamnă o provocare pentru mine, pentru că trebuia să scriu din perspectiva unui bărbat. Cheyenne, ei bine, e... complicat. Nu știu ce va fi de ea. Iar Saturn și Îngerii e o proză scurtă de care sunt foarte mândră.

~ Dacã ai putea sã fiu un personaj, cine ai fi și de ce?

Aș vrea să fiu Dima din "Elevul Dima dintr-a șaptea", de Mihail Drumeş. Aventura lui mi se pare unică şi aș vrea să o trăiesc şi să mă sacrific aşa cum n-aș putea s-o fac aici, în viața reală, pentru visele mele. De asemenea, judecătorul Agathei Cristie, din "Zece negri mititei" mă intrigă. Mi s-ar părea interesant să mă joc cu oamenii şi să mă prefac aşa cum a făcut-o el.

~ Ai un mesaj pentru urmãritorii tãi?

Aș avea multe de spus, dar o să mă rezum la atât: voi chiar sunteți reali? glumesc. Sunt copleșită de numărul mare de oameni care mă urmăresc şi le mulțumesc din suflet pentru tot ce au făcut. ❤

~ Și noi îți mulțumim pentru cãrțile minunate, și sperãm sã ne încânți în continuare cu cãrți și capitole cât mai frumoase. Mulțumesc pentru timpul acordat. A fost o plãcere.

Eu îți mulțumesc că te-ai gândit la mine.



♦Interviuri♦Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum