O fatã minunatã , o scriitoare excelentã , o romanticã incurabilã , o fire veselã , sunt câteva dintre calitãțile ei. Vã invit sã aflați mai multe despre ea.~ Spune-mi ceva despre tine.
☆ Sunt o fire ambițioasã , însã parcã e mâna rãului , renunț ușor. Nu am înțeles niciodatã asta , dar adesea las lucrurile neterminate. Nu când e vorba de o ceartã , atunci nu o închei nici dupa o lunã. Mai ales dacã nu am cu cine sã mã cert , mã cert singurã. Iau de obicei vina asupra mea , chiar dacã nu eu sunt vinovatã. Nu am orgoliu , dar sunt încãpãțânatã. Când pun suflet în ceva , o fac din tot adinsul. Sunt blondã , am 1,78 și ochii albaștrii. Nu mã bazez pe frumusețe , nici atunci când cunosc pe cineva , dar trebuie sã recunosc cã are și asta o micã importanțã. Frumusețea sufletului e cea mai importantã , iar sprijinul pe care îl ofer oamenilor , sper sã îl și primesc. Sunt zodia berbec. Nu sunt o fire tocmai romanticã , dar în momentele în care conteazã , îmi arãt aceastã laturã jucãușã.
~ Spuneai cã nu ești o fire romanticã , ei bine , ce pãrere ai despre iubirea adevãratã? Existã doar în cãrți?
☆ O fire romanticã sunt. Dar fiecare percepe romantismul altfel. Unii prin asta înțeleg cadouri , flori , ciocolatã la fiecare întâlnire. Eu sunt romanticã altfel. Pupãcioasã de sar scântei , vreau mereu sã fiu rãsfãțatã , îmbrãțișatã și pusã pe primul loc. Bine , fir-ar. Sunt o romanticã incurabilã. Pânã nu o spui cu voce tare nu remarci. Sunt jucãușã , cum am spus , atunci când trebuie și cu cine trebuie. Sunt visãtoare , dar și realistã , de aceea probabil am susținut cã nu sunt romanticã , nu dupã tiparul altora. Prefer un sãrut și o îmbrãțișare puternicã , nu o floare și o vorbã goalã. Iubirea adevãratã existã dar nu trebuie așteptatã sub același aspect ca în cãrți.
Sã nu uitãm cã "Dumnezeul" acțiunii din cãrți e autorul și el știe cã într-adevãr cei doi se iubesc.
În viața realã nu e atât de ușor. Trebuie sã investim sentimente și multã încredere în acea iubire. Trebuie sã luptãm pentru ea , ceea ce în cãrți se întâmplã. Nu neg cã în realitate nu , doar cã sunt cazuri diferite. O sã mã axez pe realitate. În viața realã e nevoie de cuvinte , multe cuvinte. Dar faptele sunt cele mai importante. Când spui ceva , și arãți. Altfel e apã de colonie. Nu trebuie sã îmbrãțișãm o iluzie , chiar dacã acea iluzie ne face "fericiți". Dacã știm cã lucrurile nu sunt așa cum trebuie , nu este recomandat sã ne mințim , pentru cã așa încurcãm ambele pãrți. Iubirea adevãratã se demonstreazã în timp , de aceea e nevoie de omul potrivit , și de rãbdare.
Eu sper cã am gãsit omul potrivit , acum sper ca și timpul sã fie de partea noastrã.~ Foarte frumos spus. Despre cãrțile tale , ce ne poți spune?
☆ Eu sunt acel "Dumnezeu" a ceea ce se întâmplã în cãrțile mele. Nu pot spune cã îmi las munca influențatã , dar au fost dãți în care am vrut sã renunț. Cãrțile mele , chiar și cele la care am renunțat , au transmis o emoție a mea. Sau un gând. Am spus cã sunt visătoare , asta e un lucru bun când scrii.
În reEducata , iubirea lui Hase fațã de eleva lui Hirra , e diferitã. E încã înghețatã , țeapãnã și nu pare sã fie atât de ușor de arãtat. Dar el o iubește. Eu știu asta , și chiar și cititorii știu asta. Dar lucrurile nu sunt atât de ușoare. Nu dramatizez. Am vãzut oameni care și-au spus atât de ușor "te iubesc" și s-au trãdat reciproc cu prima ocazie.
Preferata e o carte mai fericitã , în ciuda certurilor. Pentru cã iubirea lui Lucas și a Luisei a trecut ușor peste orice ceartã. Au fost deschiși unul cu altul.
Cartea aceea mi-a ocupat o varã , în care nici nu am remarcat cã oamenii m-au lãsat baltã pentru cã nu mai investeam timp în ei.
Construieste-ma e un proiect recent , dar iubesc ce am scris pânã acum în cartea aceea.
Ai incredere este volumul trei al seriei Preferata dar cu altfel de poveste , a rodului iubirii dintre Lucas și Luisa. Aveam așa o pornire cu aceastãcarte. Dar am zis , renunț ușor. Mã las des influențatã de piedici.~ Am o curiozitate. Am observat cã îți place sã scrii despre iubirea dintre o elevã și profesorul ei. Cum îți vin toate ideile? Deși cãrțile au la bazã tema asta , ideile sunt diferite. Cum te inspiri pentru ele?
☆ Auci. Mereu mi-a plãcut sã citesc despre iubiri nãscocite în campus , liceu , facultãți. Probabil Tamara Webber și-a avut investiția ei , prin cartea " Mi-e ușor sã te iubesc". Sau " Cãutând-o pe Alaska" J.G.
Dar nu toate sunt bazate pe aceeași idee. Bine , Construieste-ma , nu e. Sunt oameni adulți. Iar Barbat la patru ace am pãstrat-o în afara instituțiilor de învãțãmânt. Dar tot iubirea dintre un "bãrbat bine" și o puștoaicã.
Revenim.
Am spus cã iubirea nu e la fel , deși lucrurile sunt asemãnãtoare. Iubirea lui Lucas și a Luisei se întâmplã în GreenWood , scoala de drept , și lucruri dintr-astea. El e un om deschis , devotat iubirii.
Hase e un ofițer dintr-un centru de reEducare cu o poveste în spate ușor de digerat. Hirra știe doar de "eșecul marinei" dar nu știe de ce s-a închis Hase în el , sau în ce mediu a trãit de este atașat de un patruped. Ține-ți minte cã a spus cã îi amintește de el.
Ideile îmi vin și când dorm. Sau dupã ce mã trezesc din somn și îmi amintesc ceva din vise. Iubesc sã-mi imaginez lucruri , și situații , și sã mã pun în anumite situații imaginare.
Probabil acesta este imboldul fiecãrui scriitor.
Mã inspir din orice , așa dar , îmi pace sã visez.~ Te-ai gândit vreodatã cã vei ajunge atât de departe?
☆ Nu m-am gândit cã vom ajunge atât de departe. Și mã refer și la interviuri la prietenii descoperiți prin acest site-minune. Sunt mulți oameni care scriu frumos , dar care nu au atât de mult succes. Nu mã gãsesc mai diferitã de ei , dar probabil am avut noroc , cãci am scris chiar și când nu aveam sprijin. Probabil voi avea motiv de sãrbãtoare. Dar nu conteazã câți îți citesc munca , ci câți o apreciazã. Deși am observat cã pe asta se bazeazã "popularitatea". Vizualizãri , nu munca pe care o depui...
~ Ai un mesaj pentru cititorii tãi?
☆ Da.
Aș avea multe mesaje.
Nu înțeleg de ce v-ați pierdut timpul cu ceea ce aberez eu în cãrțile mele , dar vã muțumesc! Nu cred cã aș fi avut atâta încredere în ceea ce fac fãrã voi. Rând pe rând ați început sã apãreți și nu conteazã de cât timp îmi știți munca , dacã ați fost lângã mine atunci sau acum , dar sunt recunoscãtoare. Și trebuie sã vã spun cã am în cap un meet cu cei care îmi citiți munca în Iași , în varã. Asta dacã o sã am o varã liberã și petrecutã în țarã , și dacã o sã am cu cine sã mã întâlnesc.
Vã mulțumesc mult pentru fiecare compliment , insultã și chiar și pentru încercãrile unora de a mã face sã renunț. Toți ați avut investiția voastrã pentru locul pe care mã aflu acum!~ Munca ta e minunatã și meritã apreciatã. Noi te iubim mult și te vom susține în continuare. Sper sã ajungi cât mai departe draga mea , pentru cã meriți!
☆ Vã mulțumesc tuturor. Și ție , pentru acest interviu , m-ai fãcut sã mã simt importantã și specialã.
Vã mulțumesc cã ați avut rãbdare sã citiți interviul chiar dacã a fost lung. Vã recomand sã citiți cãrțile ei , nu veți regreta!
CITEȘTI
♦Interviuri♦
De TodoAceastă carte cuprinde interviuri cu persoanele cunoscute , dar şi cu cei mai puțin cunoscuți. Scopul meu e de a aprecia munca autorilor excepționali , şi de a face cunoscute şi alte talente a căror muncă merită apreciată.