☆ IoanaDuta ☆

104 22 2
                                    

~ Pentru început , spune-mi ceva despre tine.

Pãi numele meu e Ioana. Mã mai cheamã și Cãtãlina dar nu mulți știu asta. Am am 16 ani și sunt din Târgoviște. Sunt o fire prietenoasã , ma integrez repede în colectiv , mã cam supãr din chestii minore dar tot mie îmi trece , sunt foarte orgolioasã și nu îmi place ca nimeni sã mã contrazicã , chiar dacã eu greșesc iar ei au dreptate.

~ Ce îți place sã faci în timpul liber? Ce pasiuni ai?

În afarã de scris povești , cititul este pe primul plan. Am acasã o coleție întreagã de cãrți , de autori și protagoniști diferiți dar care m-au cucerit fiecare în felul lor. De asemenea , îmi place mult sã desenez și sã mã ocup de partea de design. Ori dacã desenez pe hârtie , ori dacã editez o pozã sau realizez o copertã pentru cineva , tot mã ocup de aspecte ce implicã grafica. Și mã satisface bucuria altora atunci când apreciazã munca mea , mã recomandã cunoștințelor și mã îndeamnã sã-mi îndeplinesc visurile. De altfel , m-am gândit chiar ca peste un an și jumãtate , sã mã vãd la Facultatea de Arte din București , pe Graficã. Este o aspirație de a mea care mi-a fost semãnatã în suflet de cãtre o prietenã cu care am vorbit despre asta și sper sã pot ajunge la ea.

~ Ai o carte sau un autor preferat?

Nu cred cã am o carte sau un autor preferat. Cum am spus și mai sus , fiecare roman pe care l-am citit m-a impresionat și m-a captivat prin detaliile care fãceau diferența. Fiecare carte te hipnotizeazã în modul ei , e alegerea ta ce stil ți se potrivește și pe care decizi sã il citești sau sã te inspiri din el pentru propriile scrieri.

~ Dacã ai putea sã te întâlnești cu un personaj din cãrțile citite de tine , care ar fi și de ce?

Cred calã aș vrea sã mã întâlnesc cu Cameron Hamilton din romanul " Te astept " al lui J. Lynn. L-am ales pe el pentru cã am citit cartea de mai multe ori și m-a cucerit total , începând de la pãrul lui creț și negru și ochii lui albaștri care sunt slãbiciunea mea , și pânã la oualele lui de duminicã dimineața pe care i le face lui Avery , iubita lui. Citeam acele lucruri și îmi doream din suflet sã îl pot smulge de acolo și sã îl am numai pentru mine , sau mãcar sã am un viitor iubit atât de drãgãstos și de grijuliu ca el.

~ Despre cãrțile tale ce poți sã ne spui?

Pãi , pe facebook a început toatã nebunia cu scrisul de povești.
La început erau mediocre și le postam pe diferite pagini de facebook și tot acolo am descoperit Wattpad-ul. Prima carte de pe Wattpad cu care am avut un mare succes la care nu mã așteptam a fost 100 de motive pentru care e mai bine sa fii fata. Am început-o dintr-o ambiție de a mea și a rezultat ceva bun , în care unele fete chiar s-au regãsit așa cã nu regret nimic.
în prezent am o carte numitã Ingerul pazitor care este în curs de scriere așa cã nu știu ce viitor va avea. Eu sper sã mã țin de ea însã nu promit nimic.

~ Ești o fire romanticã? Ce parere ai despre iubirea adevãratã?

Da , sunt o fire romanticã spre deosebire de alți prieteni de-ai mei. Consider cã iubirea adevãratã existã însã apare doar o datã în viața și nu între orice oameni. Ei trebuie sã se potriveascã cu adevãrat și sã fie în stare sã își dea viața unul pentru celãlalt cu gândul cã unul fãrã altul , nu ar putea trãi.

~ Ai vrea sã ne povestești un moment amuzant din copilãria ta? Sau un moment memorabil din viața?

Sincer , nu îmi aduc aminte multe în momentul ãsta , dar unul dintre ele și cel mai grav , aș putea spune e atunci când aveam vreo 6-7 ani și am fugit de acasã. Am profitat cã mama mea era ocupatã și am plecat dar nici eu nu știam unde. Țin minte cã o vecina m-a oprit și mi-a spus cã mama mã cautã înnebunitã. Într-un final , m-am întors acasã cu vecina respectivã și mama m-a certat cam rãu , dar am învãțat cã nu e bine sã plec undeva fãrã sã spun , orice vârstã aș avea sau oriunde m-aș duce.

~ Ai un mesaj pentru cei care te urmãresc?

Vreau doar sã le spun cã le mulțumesc din tot sufletul pentru toatã susținerea pe care mi-au oferit-o , cã fãrã ei nu aș fi ajuns unde sunt acum și cã sper cã nu i-am dezãmagit vreodatã , cu sau fãrã intenție. Și cã sper sã mã susținã și sprijine în continuare pentru cã doar ei conteaza aici. Vã pup pe toți!

~ Vom fi în continuare alãturi de tine și te vom susține. Îți iubim munca și te iubim și pe tine. Îți mulțumesc pentru timpul acordat.

Și eu îți mulțumesc cã m-ai ales!

Mã bucur cã te-am cunoscut scumpo. A fost o plãcere sã vorbesc cu tine. ❤

♦Interviuri♦Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum