~ Cum te numești și câți ani ai?
☆ Numele meu e A. Stephanie și am 21 de ani.
~ Ce ne poți spune despre tine? Ce îți place sã faci în timpul liber?
☆ Sunt înțelegãtoare și prietenoasã , însã uneori îmi pot pierde într-o fracțiune de secundã toatã rãbdarea pe care o am. Sunt încãpãțânatã și iubesc pisicile. De altfel , nu îmi place sã mã autodescriu.
Nu prea am timp liber , însã atunci când am , mã împart între o mulțime de activitãți.~ Ce importanțã a avut Wattpad în viața ta? A schimbat ceva?
☆ A adus în viața mea câteva persoane care au ajuns sã facã parte din mine și pe care probabil nu aș fi avut șansa sã le întâlnesc altfel. Se știu ei.
~ Despre cãrțile tale ce poți sã îmi spui?
☆ Prima carte pe care am terminat-o vreodatã ne e pe Wattpad și probabil nici nu va fi vreodatã , pentru cã sunt sigurã cã are nevoie de multe schimbãri , iar timpul nu îmi permite. Am multe idei începute peste tot și chiar nu știu ce o sã se aleagã de multe dintre ele.
Cât despre cãrțile care sunt pe Wattpad , ei bine , Two's Company, Three's A Crowd am început sã o scriu din plictisealã , iar cu Blake nu știu nici în clipa de fațã cum stau lucrurile. Incest - sper doar sã o termin , pentru cã asta se întâmplã când nu scrii dupã un plan , iar King&Quinn e la început. Cred totuși cã aș prefera sã încerc sã mã descriu pe mine , decât ceea ce scriu.~ Ai o carte preferatã aici pe Wattpad?
☆ Am autori preferați pe Wattpad , nu cãrți.
~ Poți sã ne spui câțiva dintre ei?
☆ LilyEmeraude , silviana0914 , AnduAlex , Demolation , VenomTDA și lista poate continua.
~ Dorești sã le spui ceva celor care te urmãresc?
☆ Vreau sã le mulțumesc pentru fiecare vot și comentariu pe care își fac timp sã mi-l lase. Pentru toatã susținerea pe care mi-au arãtat-o , mai ales în ultima perioadã. Unora dintre ei nu voi putea niciodatã sã le mulțumesc pentru cã sunt alãturi de mine și mã încurajeazã în zilele mai puțin bune.
Îmi cer scuze pentru cã nu pot sã le mulțumesc personal la fiecare în parte , dar vreau sã le spun cã dacã vor sã vorbeascã cu mine , nu mã vor deranja niciodatã ( spun asta pentru cã primesc multe mesaje care încep cu " îmi cer scuze cã te deranjez " ). Nu o sã mã deranjeze niciodatã.~ Și noi îți mulțumim pentru munca pe care o depui. Te apreciem foarte mult și te vom susține în continuare. Te iubim și îți mulțumim cã ne înseninezi zilele cu cãrțile tale. Îți mulțumesc pentru cã mi-ai rãspuns la întrebãri , a fost o plãcere sã vorbesc cu tine.
☆ Eu îți mulțumesc cã te-ai gândit la mine. Și eu vã iubesc. Mult succes! Plãcerea a fost de partea mea.
CITEȘTI
♦Interviuri♦
De TodoAceastă carte cuprinde interviuri cu persoanele cunoscute , dar şi cu cei mai puțin cunoscuți. Scopul meu e de a aprecia munca autorilor excepționali , şi de a face cunoscute şi alte talente a căror muncă merită apreciată.