~ Te rog , spune-mi ceva despre tine. Ce pasiuni ai?
☆ Pãi sunt o persoanã foarte sensibilã și emotivã. De cele mai multe ori pun repede la suflet lucrurile rele , deși nu ar trebui. Îmi place sã ascult muzicaã. Nu știu sincer ce m-aș face fãrã ea. Și când scriu la vreo carte , trebuie sã am muzicã. Ea ma inspirã și mã relaxeazã cel mai mult.
~ Care e prima carte scrisã de tine? Ce poți sã ne spui despre celelalte?
☆ Prima carte pe care am scris-o pe acest cont este End of the day . Ideea mi-a venit pe moment și am zis sã fac o poveste. Cold as ice este a doua poveste pe care am scris-o și chiar mã regãsesc foarte mult în personajul lui Steph , cãci amândurora ne place sã ajutãm lumea și sã îi facem sã zâmbeascã. Și Promise îmi este o carte foarte dragã. Nici eu nu știu de unde mi-a venit ideea.
~ Ce pãrere ai despre viațã? Crezi cã iubirea adevãratã existã?
☆ Viața e frumoasã în cea mai mare parte , și de cele mai multe ori noi o facem sã fie mohorâtã , cãci nu știm cum sã o trãim.
Nu știu ce sã spun despre "iubirea adevãratã" , unele persoane au întâlnit-o , altele nu. Îmi place sã cred cã da , ea existã , deoarece și eu vreau sã trãiesc o iubire adevãratã.~ Cum ai defini fericirea prin cuvintele tale?
☆ Pãi fericirea este cea mai purã stare a omului. O simți atunci când ești cu persoana pe care o iubești , sau cu pãrinții tãi. Când faci lucrurile care îți plac și care îi fac pe ceilalți sã zâmbeascã.
~ Dorești sã le spui ceva urmãritorilor tãi?
☆ Le mulțumesc tuturor cã m-au urmãrit. Le mulțumesc cã mi-au citit cãrțile și cã m-au susținut. Îi iubesc foarte mult pe toți.
~ Mulțumesc mult pentru timpul acordat. ❤
☆ A fost plãcerea mea.❤
CITEȘTI
♦Interviuri♦
De TodoAceastă carte cuprinde interviuri cu persoanele cunoscute , dar şi cu cei mai puțin cunoscuți. Scopul meu e de a aprecia munca autorilor excepționali , şi de a face cunoscute şi alte talente a căror muncă merită apreciată.