☆ Dark_chocolate69 ☆

187 30 4
                                    

După cum am promis , am revenit cu un nou interviu. Enjoy!

~ Care este adevăratul tău nume?

☆ Păi aş prefera să nu-l spun. Dacă cineva ar vrea cu adevărat să îl ştie poate să-mi dea mesaj şi îi spun privat.

~ Atunci spune-ne ceva despre tine. Ajută-ne să te cunoaştem mai bine.

☆ Păi am părul şaten cu şuvițe blonde şi ochii căprui. Îmi place să ascult muzică şi mă pasionează desenul.
Sunt o persoană foarte , dar foarte leneşă. Dacă fac ceva ce mă fascinează poți să şi țipi la mine pentru că nu te voi asculta pană nu termin ceea ce fac. Chiar dacă sunt destul de mare - nu spun că sunt foarte mare - îmi place să mă uit la desene. În special SpongeBob.

~ Ce îți place să citeşti? Ai o carte preferată sau autor de pe Wattpad?

Îmi place foarte mult să citesc proză scurtă , dar asta nu înseamnă că nu citesc şi altfel de cărți.
Cartea preferată , huh ? Ei bine nu prea pot alege una , dar îmi place mult Year 2079 , Cloudy Plant şi Planty Cloud. Mai am foarte multe cărți care-mi plac , iar autor preferat de pe Wattpad nu am. Toți sunt nişte scriitori buni. Nu pot alege.

~ Povesteşte-ne despre cărțile tale. Care ți-a ajuns la suflet? Care personaj iți seamănă cel mai mult?

☆ Păi pot spune că una din cărțile care mi-a ajuns la suflet este Pink. A fost a doua mea carte si cred că de ea sunt cea mai mandră. Şi dintre personaje pot spune că mă asemăn tot cu Pink.

~ Ai dori să le transmiți un mesaj scriitorilor începători? Poate câteva sfaturi?

☆ Să nu se dea bătuți niciodată. Dacă ceva li se pune in cale , să nu renunțe pentru că nu şti niciodată când ți se va întmpla ceva bun!
Să fie încrezători şi să facă ceea ce vor.

~ Urmăritorilor tăi doreşti să le transmiți ceva?

☆ Vreau să le mulțumesc pentru ca mi-au dat follow. Le mulțumesc pentru fiecare vot sau listare. Le mulțumesc pentru comentarile frumoase pentru că altfel nu cred că aş mai fi continuat munca. Deci practic le mulțumesc că m-au ajutat să ajung aici.

~ Şi noi iți mulțumim pentru munca ta! Îmi pare bine că ai luat parte la acest interviu , iți urez mult succes în continuare!

☆ Eu iți mulțumesc ție că ai avut răbdare cu mine. Succes şi ție cu următoarele interviuri.

Cel de-al doilea interviu ia sfârşit. Sper că va făcut plăcere să faceți cunoştință cu acest suflețel minunat. Chiar dacă munca ei constă în short story merită citite. Până la urmă esențele tari se țin în sticluțe mici!

♦Interviuri♦Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum