Poate unii dintre voi îi cunoașteți cãrțile , dar vã voi face cunoștințã cu fata din spatele lor.
~ Pentru început , spune-mi cum te numești.
☆ Maria , dar majoritatea persoanelor care mã cunosc îmi spun Dana.
Încântatã de cunoștințã.~ Mã bucur sã te cunosc Dana. Mai spune-mi ceva despre tine. Câți ani ai? Ce îți place sã faci în timpul liber? Ce pasiuni ai?
☆ Prefer sã nu spun vârsta mea , dar pasiunea mea va fi mereu scrisul. În majoritatea timpului liber citesc cãrți de pe Wattpad. Nu știu ce aș fi fãcut fãrã el.
~Care e cartea sau autorul tãu preferat de pe Wattpad?
☆ Nu aș putea alege doar o carte , cãrțile pe care le-am citit aici sunt toate foarte bune. E ca și cum Wattpat ar fi o galaxie plinã cu planete , care reprezintã cãrțile. Dar îmi place foarte mult cum scrie Dark_chocolate69 , nu voi înțelege niciodatã cum poate transpune atâtea sentimente prin câteva cuvinte.
~ Și pe mine m-a uimit când i-am citit cãrțile si mi-am zis cã trebuie neapãrat sã îi iau interviu. Nici cãrțile tale nu sunt mai prejos , de unde ai avut inspirație pentru ele?
☆ Prima carte a mea , Jenny , a apãrut datoritã prietenei mele , care a avut ideea sã facem o carte și care mi-a povestit de Wattpad. Defapt , inițial cartea nu ar fi trebuit sã fie horror deloc , ci sã oscileze între fan-fiction și dragoste. Dar lucrurile s-au schimbat pe parcurs , iar eu am continuat singurã ideea. Are și ea cont pe Wattpad , Paraschevasmoc.
Iar celelalte cãrți au apãrut doar din simple idei care îmi strãfulgerau mintea în ora de matematicã.~ Pentru unii ora de matematicã e un chin , pentru alții e inspirație purã. Oricum rezultatul e minunat. Ai un citat preferat? Care e primul lucru care îți vine în minte când auzi cuvântul "iubire" ?
☆ Hmm...primul lucru care îmi vine în minte e ca o sferã plinã de fericire ( ce comparații mai am și eu ) dar apoi îmi aduc brusc aminte de citatul " Toate lucrurile rele se nasc din inocențã". Nici eu nu știu de ce. Nu sunt foarte romanticã , recunosc.
~ Ai vrea sã ne povestești o amintire din copilãria ta? Sau un moment memorabil din viațã?
☆ Cu siguranțã un moment de neuitat din viața mea a fost atunci când am aflat cã bunicii mei au fãcut un fel de pariu : " Care din nepoți face copii primul".
~ Înainte sã încheiem acest interviu , dorești sã le spui ceva cititorilor tãi?
☆ Da , vreau sã le spun cã îi iubesc și cã fãrã ei nu aș fi putut niciodatã sã ajung pânã aici. Sunt inspirația mea , sunt punctul meu de sprijin și mã pot baza mereu pe ei. Aș vrea sã am ocazia sã îi cunosc pe toți și sã îi pot ajuta atât de mult cum o fac ei cu mine.
~ Și noi îți mulțumim pentru starea de bine pe care o avem când citim ceva scris de tine. Îți mulțumim pentru cã mereu îți faci timp ca sã ne încânți cu câteva rânduri care înseamnã atât de mult. Și îți mulțumesc pentru timpul acordat. A fost o plãcere sã vorbesc cu tine.
☆ Mulțumesc , nici nu știu ce aș mai putea spune , m-ai copleșit total. Plãcerea e de partea mea , îți mulțumesc pentru ocazia pe care mi-ai acordat-o.
CITEȘTI
♦Interviuri♦
AcakAceastă carte cuprinde interviuri cu persoanele cunoscute , dar şi cu cei mai puțin cunoscuți. Scopul meu e de a aprecia munca autorilor excepționali , şi de a face cunoscute şi alte talente a căror muncă merită apreciată.