☆ Adeline_WarBlack ☆

101 16 10
                                    

~ Poți începe prin a-mi spune ceva despre tine.

Sunt un om ciudat , așa de ciudat cã nici mãcar eu nu mã cunosc pe deplin.

~ Ce pasiuni ai? Ce îți place sã faci în timpul liber?

Timpul liber mi-l petrec pe Wattpad , singura mea pasiune este scrisul. Mai compun poezii dar nu cred cã ar plãcea cuiva.

~ Ai vreo carte preferatã?

After de Anna Todd , e și publicatã.

~ Ce poți sã îmi spui despre cãrțile tale?

Cãrțile mele?
Cãrțile mele sunt bucãți rupte din mine , fiecare personaj are ceva ce mã caracterizeazã sau ceva ce detest sau iubesc la societate.

~ Dacã ai putea sã fi oricine sau orice , ce ai vrea sã fi?

As fi eu.
Trebuie sã fim mândrii de noi inșine , dacã nu alții de ce ar fi mândri cu noi?

~ Bun rãspuns. Ai un oraș preferat sau o țarã pe care ai vrea sã o vizitezi?

Sincer nu am , iar țarã pe care aș vrea sã o vizitez în mod clar e Japonia.

~ Vreun motiv sau doar așa?

Îmi place mult cultura lor , deși nu pare , e destul de diferitã de cea chinezã.

~ Ai un mesaj pentru urmãritorii tãi?

Le mulțumesc pentru susținere , voturi , comentarii , pentru fiecare lucru cât de mãrunt.
Sunt cei mai tari.

~ Mulțumesc pentru timpul acordat.

Eu îți mulțumesc. Erau o sumedenie de scriitori mult mai buni pe care puteai sã-i contactezi.

A fost plãcerea mea scumpo! ❤

♦Interviuri♦Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum