EICHEN HOUSE
miesto, kde bola zavretá Skyler.
Už to ani nie je stará Skyler. Čokoľvek jej Theo spravil, traumatizovalo ju to poriadne.
Pre Skyler je len dobré, že má pre seba izbu, nestrpela by ďalšie pohľady upreté na jej bledú tvár. Celý deň zavretá, uviazaná na posteli. Sama nevie koľko tam už je. Skyler je iná osoba. Len jeden človek za ňou chodí a to je len pracujúci v ústave, ktorý jej berie krv.
No tentoraz to nebol zamestnanec, bol to Vallac...
ale Skylerine oči nerozoznajú žiadnu osobu, kvôli jej napuchnutým očiam, ktoré sú podliate krvou. Keď sa však lepšie pozrela, uvidela pred sebou osobu, ktorú milovala nadovšetko.
"Scott" Skyler zašepkala
Scott alebo teda Vallac neodpovedal, chcel získať informácie od Skyler.
"Skyler?" Vallac sa opýtal
"oh...ty nie si Scott" Skyler chrapľavým hlasom odpovedala, nemožná otočiť sa za hlasom.
"Skyler, povedz mi, prečo si tu? Prečo nie si s priateľmi ktorý ťa potrebujú" Vallac sa jej zvedavo opýtal
"ja neviem" Skyler sa pozerala pred seba
"vieš čo sa stalo alebo ešte len stane tvojím priateľom?"
Skyler neodpovedala... aj keď to nebola stará dobrá Skyler, slzy jej tiekli dole lícami za pravdu, ktorú jej rozprávali každú sekundu hlasy v jej hlave.
"Skyler" Vallac ju chytil za ruku "vieš čo sa stalo tvojím priateľom?"
"ja-... ja si ne-pamätám" Skyler zašepkala
"to je v poriadku Skyler, pomôžem ti spomenúť" Vallac sa usmial a zdvihol zo zeme vŕtačku
Skyler sa pozrela po prvý krát na Vallaca...nejavila žiadnu emóciu. Bola tak psychicky a fyzicky vyťažená, že už nevedela rozoznať osoby. Trepanácia slúži na vyhnanie zlých duchov v hlave, ale Skyler žiadnu bolesť necítila...necítila absolútne nič. Jediné čo počula bolo kvapkanie krvi na podlahu, jej krvi.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Po hodine...po úspešnej trepanácii do Skylerinej izby vošiel starý známy pracovník ústavu.
"ahoj Skyler" Nick sa usmial
Skyler neodpovedala, ako zvyčajne jediný, kto rozprával bol Nick. Ona len pozerala do bielej steny.
"dnes to bude rýchle" Nick vytiahol injekciu a priložil ju na Skylerinu ruku. Pomaly ju vpichol do ruky, no žiadna krv z nej nešla.
"asi- um...asi budem musieť ísť na väčšiu žilu" Nick si oblizol pery.
Nick prešiel k jej krku. Poriadne zatlačil na miesto, kde sa ju chystá pichnúť. Skyler nikdy neprotestovala, vždy len ticho ležala a nejavila znaky prítomnosti. No tentoraz to bolo iné, Nick totiž nevedel, že jej banshee schopnosti sa vyvinuli o ďalší level. Ako Skyler pocítila jemné vpichnutie do jej krku otočila sa na šokovaného Nicka, v jej očiach narastala panika. Skyler zacítila smrť...zacítila ju blízko. Nič jej neostalo len kričať.
Skyler začala kričať. V jej rukách narástla sila a pomocou nej Nicka odhodila na druhú stranu izby. Prudko sa postavila z postele a utekala preč, ďaleko z izby. Cestu jej prekrížili dvaja zamestnanci.
Skyler neváhala a rozbehla sa oproti ním. Nevedela odkiaľ to všetko ide. So Skyler okamžite vznikol Ninja, ktorý nakopal zadky obom urasteným zamestnancom. Po každom údere, z celého hrdla zakričala, prišlo jej to akoby jej krik dodal silu ale aj odvahu.
Pár krokov ju oddeľovalo od úteku z Eichen housu. Vyšla z budovy do prudkého dažďa. Zhoršila sa jej viditeľnosť, aleju to vôbec nezaujímalo, pretože bola zvyknutá na rozmazaný obraz. Bežala rýchlo k bráne, chcela odísť, chcela varovať svojich priateľov. Ale cestu jej skrížila osoba, od ktorej to najmenej čakala. Nečakala, že tam bude stáť práve on.
"Scott?" Skyler zašepkala
Scott kráčal hore schodmi ku nej, celý premočený. Kvapky dažďa z neho stekali rýchlosťou bleska. Pozrel sa na ňu "prepáč Skyler, ale tvoja liečba ešte nie je u konca"
Skyler sa na neho pozerala so smútkom na tvári a hlave z údivom. Stál pred ňou chalan, ktorého miluje a nezachránil ju. Nebola schopná vysloviť ani jedno slovko. Cez ten dážď, však nepočula že sa k nej zo zadu blížia zamestnanci aj s paralyzérmi. Vlna bolesti prešla jej chrbtom. Z jej úst sa vydral nenormálne hlasitý výkrik. Padla na kolená, chcela znova bojovať avšak dostala ďalšiu dávku pod rebrá. Keď už ležala na zemi, neschopná pohybu zamestnanci ju schmatli za ruky. Skyler sa ešte ako tak snažila bojovať, ale nedalo sa.
"prosím, musím im to povedať!" Skyler prosila, kričala
"vy to nechápete! Potrebujem ich varovať!" Skyler opadala sila z rúk a nôh
"mojich priateľov" pozerala sa do očí jedného zo zamestnancov "moji priatelia" vydýchla
"zomrú....všetci moji priatelia zomrú" z vyčerpanosti odpadla a opäť sa privítala s priateľkou tmou.
TOTO JE PRVÁ ČASŤ!! som späť! :D ánooooo ideme na to baby!! Ešte jeden deň ľudkovia a opäť teen wolf mania je na svete!! :3
ako som povedala budem sa riadiť pomocou 5b série, nech to má ako taký význam :) tešte sa na veľa drámy. Z jednej veci som nadšená a to, že BOBBY FINSTOCK JE SPAŤ!!!! tak mi chýbal! teším sa na písanie tohto príbehu :) neviem ako to bude s pridávaním, keďže sa blíži škola -_- ale budem sa snažiť všetko stíhať :)
zatiaľ si užite túto prvú časť :)
YOU ARE READING
TO HELL AND BACK (TW SK)2
Fanfiction"vždy sme fascinovaný, keď sa náš mozog pokazí" veci sa zmenili Lydia je mŕtva. Raz Peter povedal v 4 sérii: "nemôže raz aspoň niekto ostať mŕtvy ?" sme v Beacon hills, kde je možné všetko. A týka sa to aj Lydie... ale vždy si niečo vyžiada daň...